God påske!

M

Moderator Tonje

Guest
Da er det for mange allerede blitt påskeferie, mens andre fortsatt har litt jobbing igjen før de kan ta på påskeferie!

Hva er deres planer for påska, hjemmeferie eller hyttetur?

Uansett hvilke planer dere har, så vil jeg ønske dere alle en riktig god påske! Håper dere får en flott påske ukeo_O
 
God påske! Her blir det hjemmepåske,kos med familien. Og litt klargjøring til lilleskatten kommer om ca 3 uker.
 
God påske[emoji214][emoji295]️[emoji4]. Her blir det hjemmeferie, og det er virkelig bra nok for meg(mer enn bra nok[emoji1305]). Solen varmer, og jeg har alt jeg trenger her, så mye enklere å få litt besøk[emoji295]️[emoji4].
 
GOD PÅSKE - Vi har kommet oss opp på fjellet nå sammen med mine foreldre og bror:happy: spådd strålende sol, så gleder oss til å være masse ute.
 
God påske [emoji214] hytta -og campingvognpåske på oss i år, som alle andre år [emoji1] Kunne gjerne hatt litt mer sol her i nord, men satser på knallsommer i stedet [emoji23]
 
Høres ut som om dere får en fin påske alle sammen! Herlig:)
 
God påske! [emoji214] Hjemmepåske på oss i år. Selv er jeg syk (men på bedringens vei), så blir å slappe av på sofaen i påsken og bli frisk[emoji4]
 
God påske! [emoji214][emoji195] Her blir det litt hytte påske og litt hjemme påske [emoji4]
 
God påske alle sammen :happy:
Vi feirer påsken hjemme med avslappende dager og litt klargjøring før lille kommer :joyful:
 
Back
Topp