Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God påskeGod påske!! Hva skal dere gjøre sammen med babyen i påska?![]()
Så deilig da, har dere hytte på fjellet eller ved sjøen? Har dere snø der? Vi skal først på kalkun middag hos min mor i morgen, og så reiser vi til feriehuset vårt ved sjøen. Foreldrene mine har hytte på fjellet, men syns det blir for mye styr å reise opp dit med ei på 6måneder, da vi må ha scooter for å komme opp til hytta nå!God påskeHer blir det hyttetur med familien når pappaen kommer hjem fra jobbreise
Enn dere da?![]()
Vi har ved havet, å det er faktisk litt snø i årSå deilig da, har dere hytte på fjellet eller ved sjøen? Har dere snø der? Vi skal først på kalkun middag hos min mor i morgen, og så reiser vi til feriehuset vårt ved sjøen. Foreldrene mine har hytte på fjellet, men syns det blir for mye styr å reise opp dit med ei på 6måneder, da vi må ha scooter for å komme opp til hytta nå!
Så deilig, da får vi bare håpe sola titter fremVi har ved havet, å det er faktisk litt snø i år
Kalkunmiddag hørtes utrolig godt ut!! Kos dere masse både der og i feriehusetHar dere noen aktiviteter planlagt, eller tar dere dagene som de kommer?
![]()
Hørtes veldig koselig utVi er hos mine foreldre som bor 15-20 min unna oss. Vi holder på å male kjøkken å pusse opp bad. Så her blir vi til badet er ferdig om 4-5 ukerlaang påskeferie med andre ord! Hehe!
Vi går tur hver dag, å skal ut å se på hønene og kaninene til bestefar senere i dag eller i morgen!skal ha noen turer i dyreparken også ila påska
![]()
Hørtes hærlig ut!! Men hvordan er det å være der med baby? Er så skeptisk på å reise til varmere strøk det første året med lilleGod påske!
Vi er i Tyrkia på kombinert påske- og vinterferie (i Bergen har de et prøveprosjekt hvor de har vinterferie denne uken), ligger på solsengen!![]()
![]()
Hørtes hærlig ut!! Men hvordan er det å være der med baby? Er så skeptisk på å reise til varmere strøk det første året med lille![]()