God påske!

God påske :D Her blir det hyttetur med familien når pappaen kommer hjem fra jobbreise :)
Enn dere da? :)
Så deilig da, har dere hytte på fjellet eller ved sjøen? Har dere snø der? Vi skal først på kalkun middag hos min mor i morgen, og så reiser vi til feriehuset vårt ved sjøen. Foreldrene mine har hytte på fjellet, men syns det blir for mye styr å reise opp dit med ei på 6måneder, da vi må ha scooter for å komme opp til hytta nå!

Her blir d hjemmepåske... Litt uvant men;) pusser opp d nye huset vårt så da blir pappan der for d meste å jeg hjemme med barna:)

Hyttetur med familien (oss tre, søster m familie og mamma og pappa:)). Blir borte hele påsken! Mamma kommer til å passe lillemann litt sånn at vi kan stå litt på slalåm:D

Så deilig da, har dere hytte på fjellet eller ved sjøen? Har dere snø der? Vi skal først på kalkun middag hos min mor i morgen, og så reiser vi til feriehuset vårt ved sjøen. Foreldrene mine har hytte på fjellet, men syns det blir for mye styr å reise opp dit med ei på 6måneder, da vi må ha scooter for å komme opp til hytta nå!
Vi har ved havet, å det er faktisk litt snø i år :-)
Kalkunmiddag hørtes utrolig godt ut!! Kos dere masse både der og i feriehuset :-) Har dere noen aktiviteter planlagt, eller tar dere dagene som de kommer? :)

Vi har ved havet, å det er faktisk litt snø i år :)
Kalkunmiddag hørtes utrolig godt ut!! Kos dere masse både der og i feriehuset :) Har dere noen aktiviteter planlagt, eller tar dere dagene som de kommer? :)
Så deilig, da får vi bare håpe sola titter frem :) Vi har ingen planer, håper bare på fint vær så vi kan få oss noen lange fine trilleturer :) Ellers blir det bare å slappe av og kose oss sammen :)

Vi er hos mine foreldre som bor 15-20 min unna oss. Vi holder på å male kjøkken å pusse opp bad. Så her blir vi til badet er ferdig om 4-5 uker:-) laang påskeferie med andre ord! Hehe!
Vi går tur hver dag, å skal ut å se på hønene og kaninene til bestefar senere i dag eller i morgen!:-) skal ha noen turer i dyreparken også ila påska:-)

Vi er hos mine foreldre som bor 15-20 min unna oss. Vi holder på å male kjøkken å pusse opp bad. Så her blir vi til badet er ferdig om 4-5 uker:) laang påskeferie med andre ord! Hehe!
Vi går tur hver dag, å skal ut å se på hønene og kaninene til bestefar senere i dag eller i morgen!:) skal ha noen turer i dyreparken også ila påska:)
Hørtes veldig koselig ut :) Barn syns jo det er så stor stas med dyr, og blir de vant til dyr så tidlig er det jo å mindre sjangse for at de blir redd dem når de blir større ;)

Vi har vært i Riga:) Kom hjem idag og har ingen planer resten av påsken.

God påske!

Vi er i Tyrkia på kombinert påske- og vinterferie (i Bergen har de et prøveprosjekt hvor de har vinterferie denne uken), ligger på solsengen! :) :)

God påske!

Vi er i Tyrkia på kombinert påske- og vinterferie (i Bergen har de et prøveprosjekt hvor de har vinterferie denne uken), ligger på solsengen! :) :)
Hørtes hærlig ut!! Men hvordan er det å være der med baby? Er så skeptisk på å reise til varmere strøk det første året med lille :rolleyes:

Vi har bare vært hjemme, gått turer i fint påskevær, besøkt familie, også var vi i svømmehallen for første gang! Det var gøy:D

Hørtes hærlig ut!! Men hvordan er det å være der med baby? Er så skeptisk på å reise til varmere strøk det første året med lille :rolleyes:

Ingen problem så langt, men så er det som er ok norsk sommer her nede akkurat nå. Rundt 20 ++ på dagtid, men kaldt på kveldstid. Det som vi sliter mest med å finne ut av hvor mye klær hun skal ha på seg ;) Bruker bare flaskevann (selv i vannkokeren for å lage grøt), nøye med hygienen og ikke minst heldig som ammer og dermed slipper unna en del problemstillinger.

Men både reisen og oppholdet har gått strålende så langt, så vi krysser fingrene for fortsettelse. Reise med barn kan anbefales!

Back
Topp