God påske:)

Missy

Glad i forumet
God påske alle sammen:) håper dere koser dere masse og unner dere en sjokoladebit eller fem;)

Noen som har noen planer?

Vi er hjemme og koser oss i år:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skulle være hjemme og kose oss i påska vi og, men været er fælt. Regn og sludd. Skikkelig gråvær.
Gutten min har blitt syk igjen med feber og diare! Vært mye avf.siste 3 dager. Jeg skiftet 6 grønne bæsjebleier i natt! 14 bæsjebleier de siste 2 døgn, minst. I dag har vi vært hos lege og på sykehuset for kontroll, pga feberen og at han begynte å spise mindre. De blir fort dehydrerte. Heldigvis spiser han litt mer nå, og skifta en gul bleie nå sist, så håper det er bedring. Blir våkenatt i natt.
2.gang med feber og sykdom på kort tid. Har ikke fått tatt 3mnd vaksine pga feberen heller. Nå vil jeg ha en frisk gutt (og bedre nattesøvn) snart. Får så vondt av å se han syk.

Håper alle får en fin og frisk påske.
 
God påske ja! :) (Håper på bedre påskevær bare)...

Her skal vi bare være hjemme å kose oss å slappe av :) Skal faktisk på påskejakt hos min mor (min mor som arrangerer) på torsdag i lag med tante ungen å slikt:) (ja, vi er fortsatt litt barnslige på det, jeg elsker sånt!) + det er jo en fin ¨tradisjon¨ når poden blir eldre :)
 
God påske!

Vi har akkurat vært en uke i Danmark og kosa oss, nå blir det hjemmepåske i koseværet med gode middager, diverse besøk og litt vin på mor:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi feirer påsken (som alle andre dager for tiden.. haha!) i Sverige. Treåringen fikk være "påskkärring" i går, som er tradisjon her på Skjærtorsdagen. De kler seg ut og går bukk slik som vi gjør hjemme i jula. Så det var stas. I morgen blir det tivoli, og så skal jeg og mannen på konsert på kvelden. Gruer meg litt til å forlate minsta, hun er ikke heeelt fortrolig med svigermor gitt. Men jeg legger henne før vi drar så satser vi på at hun ikke våkner. Så blir det middag hos svigers på søndag..

God påske hele gjengen!! :)
 
Back
Topp