God påske! :D

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
Noen har kanskje tjuvstartet påskeferien, men for meg begynte den i dag kl 12! :D
Har dere planer for påsken, da? :)
Her skal vi slappe av og kanskje begynne å gjøre klart det ene soverommet som skal pusses opp til å bli barnerom. :)

For meg begynte den også kl 12 i dag. Vi skal bare ha hjemme påske, kanskje se på vogn :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her begynte den også kl 12 i dag (den blei så klart halv 1, men tidlig dag :) )
Hjemmepåske her også. Gleder meg til late dager med å ta ting på sparket :)

Siden jeg har en sønn fra et tidligere forhold og påsken derfor deles i to, tjuvstartet vi og var på hytta i palmehelga vi. Kom ned til bygda igjen mandags kveld. Storkosa oss med skitur, grilling, fisking, aking og alt som hører påska til. I går var vi hos min mor på dagen og tilbrakte kvelden i bassenget. I dag var vi på besøk hos slektninger. I kveld dro 4-åringen på hyttetur med pappaen sin og skal være der resten av påska, så da har vi ikke så fastlagte planer. Jeg skulle egentlig jobba fra lørdag av, men siden jeg er sykemeldt, får vi noen ekstra dager. Skal til svigermor i morgen da, og så blir det nok noen dagsturer opp i fjellet om været blir fint. Og så må vi vel klargjøre litt og rydde unna saker i andre etasje siden vi får snekkere over påske kanskje.....

Høres ut som dere allerede har hatt ei fin og innholdsrik påske! :D Tipper gutten din koste seg masse! :)

påska starta 23.25 i går :) Skal bare sløve og vente på fint vær :p Skal på middag til svigers etterpå så det blir koselig :) Og min eldste kommer ikke hjem før søndag, han har vært borte hele skoleferien.

God påske jenter :) Her har vi hatt ferie siden Lørdag. Vi har vært på sirkus, i dyreparken og i badeland. I dag reiser vi til min kjære som bor litt sentrumsnært... Jentene elsker å være hos ham<3

Back
Topp