God påske<3

God påske

Skal være hjemme å slappe av, hvis snøen smelter på terrassen så kanskje få den vår/sommer klar. Kommer ann på formen. :)

Ingen planer foreløpig, kanskje en Sverigetur om vi får lyst;-) være hjemme og grillr pølser, treffe familie og naboer, ut på tur litt kanskje:-)

Ankom Trøndelag i går! Blir hos mamma til lørdag, så en natt på hytta til min bestevenninne på Røros, før hjem på søndag. Hos mamma er det familiebesøk, vennebesøk, godterispising, en 15årsdag og masse, masse kos!

God påske alle sammen!

Skal har hjemmepåske. Er vokst opp med hytte på fjellet, men nå bor jeg jo på en "hytte på fjellet", så trenger ikke reise noe sted. :D Skal en liten tur til Tromsø for tidlig ul ... Så får jeg se hvordan påsken blir etter det ...

Skal reise til Bodø på tirsdag og besøke familien. Jeg skal i lekeland og badeland med pappa sin sønn på 3 år :p Ja, pappa har attpåklatt. Så skal vi på hytta noen dager! Gleder meg :-) Når jeg kommer hjem igjen er det tid for legetime igjen - da er jeg 7+0 :-)

Skal vere hjemme og kanskje det blir en liten hyttetur.. :-) iallfall mye familietid:-)

Back
Topp