God oppførsel ?

milgrønn

Blir kjent med forumet
NU må e bare si noe. Dere har bestemt dere for å plukke ut en bruker og ha det gøy med, har dere tenkt på at det ikke er noe gøy å være alles hakkepute.
E har termin i oktober, og e har rett tell å vær her.

Fungerer forsvaret som en slags støttekontakt? Fra gravidfotball

Kansje du har mistet fjøra der du har flekker? *minibønna*

det er fuglelus! ikke uvanlig hos din rase... Miss lilla m baby

Bare lurer: Har fugler bestemt kjønn da? Gravidfotball

Denne er til hønsahjerna

http://www.youtube.com/watch?v=Qg7jA-H-jMo  *minibønna*

ææææææææsj"! fy faen den første mista jeg matlysta av! Miss lilla m baby (Bilder av magen min)

Jeg har skjønt helt siden du var Hauk, at du har plukket ut meg hver gang som din verste fiende selv om jeg ikke har kommentert på noen av nickene dine. Hvert nick du bruker, har plukket ut meg fra alle her inne fordi jeg er så slem mot deg. Du er sint fordi jeg var med og avslørte deg som Hauk og dveler derfor ennå med det. Så nå vet hvertfall jeg at det er deg, Frøken Fugl.

E har sagt EIN ting om uansvarlig vognhold av miss lilla m baby. Det er alt. E skulle ønsk folk kunne oppføre seg.

ORIGINAL: gravidfotball

Jeg har skjønt helt siden du var Hauk, at du har plukket ut meg hver gang som din verste fiende selv om jeg ikke har kommentert på noen av nickene dine. Hvert nick du bruker, har plukket ut meg fra alle her inne fordi jeg er så slem mot deg. Du er sint fordi jeg var med og avslørte deg som Hauk og dveler derfor ennå med det. Så nå vet hvertfall jeg at det er deg, Frøken Fugl.

E er ikke sint på deg. Har plukket deg ut på grunnlag av det du skriver.  

Kvakk kvakk eller noe...

Uff, kjenner jeg sliter med fugleinfluensa..

Back
Topp