Hei på deg snuppa, og alle dere andre!!! Tusen takk for koselige hilsener på hjemmesiden min!!! [:)] Det er en av dere som ikke har skrevet hvem dere er.... Hmm..... [8|] Lure, lure.....
Jeg sitter nå å prøver å stoppe tårene som har rent siden jeg begynte å lese innlegget til Viva's søster... Det er så ille, at jeg vet ikke hva jeg skal si..... [&o] [&o] [&o] Vi må vel bare prøve å være "glad" for at hun slipper å kjempe lenger... At det beste som kunne skje henne var å få hvile.... [:(]
Jeg har ingen større planer i dag. Men jeg har ellerede vært på Byggmakker å hentet et lass med sand og masse armeringsjern til snekkerene som holder på ute i hagen her. De skal mure opp en trapp ned til kjeller'n. Det skal bli deilig, så slipper leieboeren (det er broren min da, men alikevel) å gå gjennom huset vårt lenger.... Vi kan jo ikke "gjøre noen ting" lenger, for plutselig står han i døra [;)] [:D] [&:]
Jeg handla varer til trappa i går og i dag for 2800kr, og i tillegg skal snekkrene ha 12.000kr for jobben! Det er helt utrolig hva ting koster, altså!
I går gikk jeg gjennom alle kvitteringene vi har på oppussingen av huset i Halden og bygging av leligheten nede i kjelleren.
Og enda vi har gjort ALT så billig som det er mulig for å få det bra, så har vi fra september i fjor og til i dag, brukt 190.000kr på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble helt sjokkert jeg!!
De fleste av dere går vel til ferie i dag, tenker jeg. Er det noen som skal reise bort forresten? Må vite om det er grunner til bekymring hvis dere plutselig blir borte herfra i 5 dager! Sånt liker vi ikke......
Frulunasnuppemor, du må ta det litt med ro nå da! Ikke stresse med hagearbeid!! *Bruker pekefinger her nå*
Selv om jeg synes at fruluna-smilyen min er veeeeldig søt der den sitter å steller med blomstene hagen, så MÅ du slappe av litt og!!
Fruluna
Dere får i hvertfall ha en superfin påske, dere jeg ikke "snakker" med resten av uka!