God onsdagsmorgen!!

fruluna

Forumet er livet
Hei på dere, jenter!!

Uff jeg ble bare så veldig trist jeg nå etter å ha lest om Viva [:(][:(] Tenk hvor urettferdig livet kan være??? Dette er vel noe av det som vi er aller mest redd for skal skje.. Er iallefall det med meg..
Miste ett barn..

Ja ja, håper alle får en flott dag i dag iallefall!! Noen som har noen planer?

Vi skal ta ut farger og tapet til rommet til Linnea i dag vi! Og så skal vi vel drive litt ute i hagen tenker jeg..
Bare sola kommer!

Hei på deg snuppa, og alle dere andre!!! Tusen takk for koselige hilsener på hjemmesiden min!!! [:)] Det er en av dere som ikke har skrevet hvem dere er.... Hmm..... [8|] Lure, lure.....

Jeg sitter nå å prøver å stoppe tårene som har rent siden jeg begynte å lese innlegget til Viva's søster...  Det er så ille, at jeg vet ikke hva jeg skal si..... [&o] [&o] [&o] Vi må vel bare prøve å være "glad" for at hun slipper å kjempe lenger... At det beste som kunne skje henne var å få hvile.... [:(]

Jeg har ingen større planer i dag. Men jeg har ellerede vært på Byggmakker å hentet et lass med sand og masse armeringsjern til snekkerene som holder på ute i hagen her. De skal mure opp en trapp ned til kjeller'n. Det skal bli deilig, så slipper leieboeren (det er broren min da, men alikevel) å gå gjennom huset vårt lenger....  Vi kan jo ikke "gjøre noen ting" lenger, for plutselig står han i døra [;)] [:D] [&:] 

Jeg handla varer til trappa i går og i dag for 2800kr, og i tillegg skal snekkrene ha 12.000kr for jobben! Det er helt utrolig hva ting koster, altså!

I går gikk jeg gjennom alle kvitteringene vi har på oppussingen av huset i Halden og bygging av leligheten nede i kjelleren.
Og enda vi har gjort ALT så billig som det er mulig for å få det bra, så har vi fra september i fjor og til i dag, brukt 190.000kr på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ble helt sjokkert jeg!!

De fleste av dere går vel til ferie i dag, tenker jeg. Er det noen som skal reise bort forresten? Må vite om det er grunner til bekymring hvis dere plutselig blir borte herfra i 5 dager! Sånt liker vi ikke...... 

Frulunasnuppemor, du må ta det litt med ro nå da! Ikke stresse med hagearbeid!! *Bruker pekefinger her nå*
Selv om jeg synes at fruluna-smilyen min er veeeeldig søt der den sitter å steller med blomstene hagen, så MÅ du slappe av litt og!!
 Fruluna

Dere får i hvertfall ha en superfin påske, dere jeg ikke "snakker" med resten av uka! 

Jeg er heeeeeeelt alene her, jeg..... Snufs.......

hei bobler!!!!! det er meg som har glemt å skrive hvem jeg er. hehe oppdaget det men da var det forsent. flott side i hvertfall. hva er det som er skjedd med viva har ikke fått lest dette. løper av gårde å leser å kommer tilbake hit etterpå jeg.

ORIGINAL: nordlands pia

hei bobler!!!!! det er meg som har glemt å skrive hvem jeg er. hehe oppdaget det men da var det forsent. flott side i hvertfall. hva er det som er skjedd med viva har ikke fått lest dette. løper av gårde å leser å kommer tilbake hit etterpå jeg.

Var det deg ja? Takk for hilsen da!! [:)]

Søsteren til Viva36 har lagt inn beskjed om at lille Ingrid Adele er død.... [&o]

Uff ja..Var helt forferdelig at det skulle skje. Hadde et stort håp om at det skulle gå bra.

Idag skal jeg ut å handle inn litt småting bare også skal jeg kose meg for resten. Reiser på hytta en tur imorra, så da kommer jeg ikke til å være her heeeele dagen [:(]

Ha en super fin påske [:)]

Go`morn jenter[:)]
I dag tror jeg at jeg må ta mine 4 håpefulle med på tur. Været er nydelig!!
Litt kaldt også ser det ut til at det er litt vind, men håper vi klarer å finne oss en plass i ly..
Få sambo til å ta med grill og grillmat når han er ferdig på jobb, så blir det nok bra[:)]

Vi har gitt dataen til ungene påskeferie, og vi må vell gå forann som et godt eksempel selv også. Så det blir nok brukt mindre tid på bv ei stund framover nå!

God påske juni-snupper[:D][:D]

hæ? nei - er hun det?????? har ikke sett tråden, men må jo seff gjøre det nå da....

Uff, hadde ikke fått med meg oppdateringen fra søsteren til Viva, måtte gå rett til det innlegget og lese... Så nå sitter jeg her på jobben med tårer i øynene og gråten i halsen - det er så utrolig fælt at noen må oppleve noe så vondt!

Det var jammen en søt liten fruluna-smiley altså.... Sola har ikke kommet fram her enda, og det blåser helt forjæ..., så det blir nok ikke noe hagetur ut på meg og Linnea med det første..

Nå har vi vært på butikken og handla lassevis med mat og snop. Henta ny sykmelding, henta masse tapet prøver og fargeprøver. Driver å pusser opp soverom..

Puh, så nå fortjener jeg en liten pause foran pc`n [:D]

Heisann jenter[:)] her pøser regnet ned-blir vel sånn hele påsken tenker eg[;)]
Var så trist å lese om Ingrid Adele,har tenkt på hun i hele natt[:(]

Men i dag så holder eg på å pakke for vi reiser på hytten i dag[:)] Har vært og matet pusen til naboen som vi har passet til no,og har pakket litt så langt[8D] hater å pakke-er så kjedelig(men ikkje så kjedelig som å pakke opp igjen når vi kommer hjem[;)]) Blir på hytten til søndag,men har internett så kommer vel innom tenker eg[;)][:D]

ORIGINAL: fruluna

Puh, så nå fortjener jeg en liten pause foran pc`n [:D]

Ja, det synes jeg så sannelig!! Men HVOR ER DU???????????????????????????? 

Der var du joooooooo

Er her jeg da bobla mi!!!!

Du må kose deg masse på fjellet Cathrine!! Og bra du kommer innom her ja..Må jo passe på oss stakkarne som ikek skal på påsketur [&o][:D]

Nå har jeg faktisk sittet foran pc'n siden kl.8.30

Så jeg bare MÅÅÅÅÅÅÅÅ se å få gjort noe her! Har en oppvask som venter, og må få vasket litt tøy nå. Har ikke lyst å holde på så mye i selve påskehelga, så jeg får se å sette i gang her.....

Fruluna.... Hva jobber du med? [8|] 

Noe jeg kom på at jeg ikke har fått med meg... Hmm.....

Jobb? Hæ??

Neida jeg er utdannet medisinsk sekretær, men jobber for Telenor på Fagernes [:)] 

Jobb? Hæ??

Neida jeg er utdannet medisinsk sekretær, men jobber for Telenor på Fagernes [:)] 

He-he [:D] Du er altså sånn frøken som kan sitte i "luka" hos legen og sånn da eller? Tar du blodprøver og setter sprøyter og sånn?? [&:]

Jepp, det kan jeg gjøre vet du!!! Men har aldri jobbet som det, og nå er det meste glemt...

Men søstra mi og jeg var flittige til å tappe hverandre en stund. Hun gikk sykepleier, så vi måtte øve litt på hverandre [8|][:D][:D]

Jepp, det kan jeg gjøre vet du!!! Men har aldri jobbet som det, og nå er det meste glemt...

Men søstra mi og jeg var flittige til å tappe hverandre en stund. Hun gikk sykepleier, så vi måtte øve litt på hverandre [8|][:D][:D]

Å huffamei! Det hadde jeg aldri turt!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp