God onsdag

Her og er beina oppå kanten så den blir nok snart rydda vekk. Vi også har åpent ut i gangen, og hun kan stå på altanen også..her er så mange katter så tørr ikke sette hun utafor døra.
Vi har katt selv, ingen grunn det for ikke å la ungen sove ute :p Har kattenett og babycall, og babycallen vil slå inn om det er noe bevegelse oppå vogna ;)

Så flott hu sov så mye i natt, måtte det fortsette sånn:):):) Uff, hadde hu vondt i magen sin igjen? Stakkars liten:( Kooos deg på bytur med mamsen:D:p
Aner ikke hva som var årsaken, men kanskje grøtpulveret jeg hadde i melkeflaska henne til kvelden? Hun våkna ca 1 time etter hun fikk flaske og vrææææla :( Prøver på nytt i kveld, gråter hun like mye da så vet jeg årsaken :p o_O
Idag har hun iallfall fått bæsja, den hjemmelaga sviskemosen har satt fart på sakene!!! :D

Aner ikke hva som var årsaken, men kanskje grøtpulveret jeg hadde i melkeflaska henne til kvelden? Hun våkna ca 1 time etter hun fikk flaske og vrææææla :( Prøver på nytt i kveld, gråter hun like mye da så vet jeg årsaken :p o_O
Idag har hun iallfall fått bæsja, den hjemmelaga sviskemosen har satt fart på sakene!!! :D

Så bra det funka med hjemmelaga sviskemos:) Smaker det bedre også? Kanskje det var grøtpulveret da?:( Hvilken grøt bruker du? Uansett ikke noe godt med magevondt:( Håper hu slipper unna magevondten i natt:) La Emmeth 19.15 våken, men trøtt i senga og gutten sovnet jaggu meg av seg selv, uten vi måtte gå rundt med han. Måtte det fortsette(bankibordet) :hello2 :happy119 :happy112 :gen014

Lurer på natta nå... Lillebror sovnet kl 20 og skulle ha pupp allerede nå.. Får håpe det bare var påfyll til natten :-)

Lurer på natta nå... Lillebror sovnet kl 20 og skulle ha pupp allerede nå.. Får håpe det bare var påfyll til natten :-)

Hvordan gikk natten?:)

Litt urolig, men ikke utenfor normalen :p
Nei, er normalt m en og annen våkennatt når de er så små, men foretrekker og sove mest mulig;) innrømmer gjerne det:)

Ja, det er klart det beste.
JEg lurer på hvor lite søvn det hadde blitt om vi ikke samsov :eek:

Jeg synes lillemor sover bedre nå på eget rom jeg, ble så vi fortsatte med det:-)
Vi har en sofa der inne som vi sitter og ammer i om natten:-)

Det tørs jeg ikke tenke på engang o_O Hadde nok blitt mye mindre i vårt tilfelle, det er jeg ganske sikker på! Emmeth sover i sin egen seng fram til 00.00-01.00, men etter det sover han i vår seng :rolleyes: Synes det er så utrolig koselig:)

jeg tenkte det samme i natt da jeg ga sutte og kos for ente gang :confused: Har jo bedside crib, men enkelte netter er ikke det nært nok mamman sin ;)
...men kjenner jeg heller ikke ville fått sove så mye om vi ikke samsov, får ikke sove om kvelden med mindre jeg legger meg helt inntil senga hennes :p

Back
Topp