God onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Brrr så kaldt! Nå må snøen komme snart altså! Hadde time til akupunktur kl 8.15 (!!!) i dag så i dag måtte vi bare tidlig opp. Så ringer søs og trenger skyss til barnehage og lege fordi bilen nektet å starte, så jeg er igjen i byen og venter på at hun skal bli ferdig! da fikk jeg tid til å nyte en kaffe latte og våkne litt :-) Håper alle får en fin dag!
 
Hei, hei! Håper akupunkturen gjorde godt! Her har jeg satt en bolledeig, skal lage boller med sjokoladebiter inni til Almas bursdagsfeiring på søndag. Nå skal jeg spise frokost, trille ut bollene, og så har jeg planer om å handle, støvsuge, rydde og trene!:) Samt lese litt fag, dersom jeg får tid. 
Ha en god dag, alle sammen:)
 
Uff, time 08.15 er aaaalt for tidlig. :P Synes du akupunkturen hjelper på hva det nå er du tar det for? Du minner meg på at jeg burde lese meg litt opp på akupunktur som jeg skal bruke på jobb, det er sikkert et par år siden sist jeg stakk en nål i noen.

Vi skal bare slappe av i dag, etter alt for fullt program i det siste. I dag skal vi ingen steder, og så vidt jeg vet kommer det ingen på besøk. Lillesøster sover, Felix og jeg har satt en rundstykkedeig, og nå skal jeg bare ta det med ro. :)
 
Oi... Jeg forstår ikke hvor den smatt unna hen jeg, jeg fikk den ikke opp i det hele tatt før jeg fikk link av Sukkertopp!!

Jeg har bare hatt tre behandlinger enda, og ikke merket noe foreløpig. 
Jeg tar akupunktur i håp om å få orden på syklusene mine. Er snart på dag 40 og har enda ikke hatt eggløsning. 
 
Back
Topp