god natt

~lenemoren76~

Elsker forumet
natta alle sammen. dere får ha en fin natt. no er vi i oktober hehe.

Nattinatt[:)]

Natta, sov godt og drøm søtt[:D]

Oktober er min måned[:D][:)][:D][:D]

natta, og lykke til nistelin, med fødsel og alt[:)]så gøy at det nærmer seg første møte

nattinatt og sov godt[:D]

min månad også [:D] eg vil ha ein baby i magen til bursdagsgave[:D]

når har du termin da??? ser dobbelt no zzzzzzzzzz

den kommer den [;)]

Nattinatt![:D]

UL-termin den 20., min termin er den 15.oktober. Men har tenkt å få nå på mandag[:D] Kjenner at jeg er klar[:D]

Du blir å få verden fineste bursdagsgave[;)][:D] Bare si til mannen din hva du ønsker deg..hihi. Ønsker deg lykke til iza[:D]

vil ikke ha snø enda, den kan komme til første søndag i advent for da får jeg førjulsstemmning[:)]

ja, enig der

Her i min by lå det snø i fjellene forrige helg tror jeg det var.. [&:] Men det er tinet vekk nå. Men er nok ikke lenge til vi MÅ skufte vinterdekk så vi ikke kjører i hverandre i sentrum![>:]
Har altfor kort sommer her.. I august var det bare 6 dager uten regn..[:@]

brr, snø nå? det skjer ikke her på en stund tror jeg...
men NÅ må jeg finne sengen altså... vi sees i bergen, og kos dere videre i natten.
nattaklem

Jepp! Her er det kaldt!! [&:]

Sov godt da Kr.Sand! Ha en fin flytur, og kos deg i Bergen![;)]

Nattaklemmer!

Det holder at det er snø på julaften og det er det.
Liker ikke snø for da kommer jeg meg ikke opp den ganske bratte bakken til huset. Jeg er den som liker å parkere nærmest mulig...[:D]litt lat kanskje...[&:]

Jeg liker ikke snø fordi man må måkke den, og så blir veiene så smale![&:] Ellers syntes jeg det er kjempekoselig når det daler stoore snøflak ned. Ikke hagl og snøstorm! Heller ikke når det blir så varmt ute at det blir slafs-snø..[&:]

go natt damer og sov godt[:)]

Skal du legge deg nå Maysen??

Back
Topp