God natt:)

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Det er lov å håpe hvertfall[8D] Hehe... Må prøve å legge meg nå om det skal bli noe søvn i natt tror jeg... Har ei snuppe som har blitt forkjøla; tett i nesa, hoster og er ugrei i magen sin stakkar[:(] Brukte 3 timer på å få henne til å sovne, og nå ligger hun og klynker, stønner, hoster og hiver etter pusten i søvne[&:] Også får hu sikkert ikke puste så bra med smokken i munnen, så hu spytter'n ut hele tida og da våkner hu og skal ha den tilbake[&:]

Har egentlig masse jeg skulle gjort før jeg legger meg, men det får vente til i morra, snuppa kommer først, og nå høres det ut som hu trenger mamman sin<3

God natt alle sammen, både store og små[:)]

usj da[:(] er ikke gøy, når det blir sånn[:(] da hadde jeg nok også forslått att du sov istedet for og gjøre f.eks husarbeid.. for høres ut som du trenger den energien til lille snuppa di :) får håpe du får sove noen timer da[:)]

Ja, får tro det[:)] Men jeg er ganske bortskjemt med søvn sånn i det store og hele, så jeg skal nok overleve en natt uten også[:D] Hehe... Egentlig så skulle pappan fått tatt seg av hu, for det er han som har smitta hu, men han er i Nordsjøen, så blir nok litt vanskelig[8D] Hehe...

Men nå får jeg komme meg avgårde her[:)] *sparke seg sjøl i ræva*

Back
Topp