G Grete71 Forumet er livet 5 Apr 2010 #1 Da vekket jeg krabaten: var lei av å vente på at han skulle våkne slik at jeg kunne legge meg.... [8D] Så nå er det leggetid! God natt! [:D]
Da vekket jeg krabaten: var lei av å vente på at han skulle våkne slik at jeg kunne legge meg.... [8D] Så nå er det leggetid! God natt! [:D]
M Morena Gift med forumet 5 Apr 2010 #2 Hihi!! Akkurat det samme jeg venter på!! [8D] Han har begynt å knuffe litt, så er nok ikke så lenge til nå [:D] Ha en Go natt Grete [:)]
Hihi!! Akkurat det samme jeg venter på!! [8D] Han har begynt å knuffe litt, så er nok ikke så lenge til nå [:D] Ha en Go natt Grete [:)]
M Morena Gift med forumet 5 Apr 2010 #4 Hehe! Nei d får ikke han her nei! Er det ikke noe mer om ti min, så får han værsegod å våkne [8D] Stryk det! Ligger der å glipper med øynene, så kan nok bare ta han opp nå [:D] Jeeei! Snart sooove [8D]
Hehe! Nei d får ikke han her nei! Er det ikke noe mer om ti min, så får han værsegod å våkne [8D] Stryk det! Ligger der å glipper med øynene, så kan nok bare ta han opp nå [:D] Jeeei! Snart sooove [8D]
G Grete71 Forumet er livet 5 Apr 2010 #5 Vekket han ja... Og så mat igjen i 3-tiden, halv 7 og halv 10. Ikke så aller verst! [:)]