God morgon Onsdag!

Stella82

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Min første god morgon tråd!
Dvs at eg til vanleg er ganske heldig,men no er snuppo sjuk og våknar mykje tidlegare 05.30 og sånn.. jaja.

Håpar at sjukdommen forsvinn fra dette hus no,slik at vi kan komma oss ut og nyte livet igjen! No ropar sjefen på meg,så de får ha ein fin dag jenter!

God morn jenter!

Her har dagene startet i 5-6 tiden men i dag slo Are til å sov til halv 7. Herlig!!!
Så i dag har solen endelig kommet frem så vi skal grille og etterpå skal jeg møte mamma og lillebror.
Dagen i dag er bare en slapp av dag[:)][:)]. Vasket hele huset i går og skrev ferdig talen så her blir det en skikkelig kosedag i finværet!! ENDELIG SOL I TRØNDELAG!!!!

GOd morgen...
Her starta mini kl 5...prøvde å få han til å sove til 6 og kvart på 6 var det full nekt i å være i senga...
Problemet med at han står opp tidlig er at han blir jo trøtt igjen alt nå (kvart over 7).... så han har starta første dupp i vogna...

I dag skal vi til kiropraktor med lille mann ellers møte en venninne og datteren hennes på kafe...[:D]

Ha en fin dag[:D]

her begynte dagen 7. Sola skinner og dagen er vid aapen. tenker oss en tur mot stranda for aa kose oss og 'ta en fika' med en familie som var naboene mine da jeg bodde i Katrineholm [;)]

Lillemann sover sött og mamma vuderer en dupp hun ogsaa. ha en flott dag alle sammen, store og smaa!

God morgen! Mini sov ganske lenge i natt, men tulla litt i 1-2 tida, da jeg akkurat hadde vridd meg lenge nok til at jeg begynte å bli trøtt.. Så ble ikke noe ordentlig søvn før 2 i natt på meg[&:] Skal straks legge meg igjen når mini har sin første dupp. I dag har jeg ingen planer, bare slappe av i huset og kose oss i hagen. Straks er det laaaaaaaaaanghelg på oss, det blir digg å ha mannen hjemme i 5 dager[:)] Dere får ha en fin dag jenter!

God morgen!

Jeg er på plass på jobb og har drukket opp morgenkaffen. Idag skal jeg rett fra jobb og ut og spise med administrasjonen på jobben. Avslutningsmiddag for hun jeg er vikar for. Hun går ut i permisjon idag!

Får vel sette igang med dagens oppgaver nå tenker jeg! Ha en strålende dag alle sammen![:)]

God morgen!

Her har vi sovet bra i natt, Anders tullet litt i 23-tiden når vi la oss, men roet seg innen 23:30 og våknet igjen kvart på fem for morgenpupp [:D] Så tok sambo han etter ammingen og jeg fikk sove til 0730 idag, det kan jeg fortelle dere at var rett og slett DEILIG [:D][:D][:D]

I dag har vi ganske mye å ordne siden vi drar til Trondheim på fredag og i morgen er helligdag, så idag skal jeg og Anders ut i ærend. Må også fikse leiligheten siden broren min med familien skal låne leiligheten vår i helgen.

Ha en super dag alle sammen! [:D][:D]

God morgen onsdag :D !!
I dag våknet elias rundt ni av alle ting : O)  men skal ikke klage på litt mer søvn....
Så nå leker han å koser seg på gulvet : )

I dag skal vi vel slappe av  , spise god mat , trilletur å kanskje bort en tur på besøk =D

God morgen[:D][:D][:D]

Får meg er det en god morgen snuppa sov til kl 09.00. Snuppa derimot har det ikke så godt stakkar feberen har kommet tilbake, hoster og snørrer som bare det.
Så idag blir det nok en rolig da. Foresten så starter jeg på Grete roede idag gleder meg til til å reise på kurset [:D][:D]

Håper alle får en super da[:D][:D]

Back
Topp