God Morgon alle sammen!!!

annemiv

Andre møte med forumet
GOD MORGON!!!

No har eg vore våken siden kl0600..låg å høyrde på radioen i et kvarter før eg sparka mannen ut av senga [;)] Fekk ikkje sova etterpå, så no sit eg her å koser meg på forum [:)]

Håper alle har det bra, og får ein superfin dag!!

Kooz frå meg [:D]

God morgen til deg også.

Skulle ønske jeg var hjemme under dyna med en kopp te og en god bok. På jobben er det kjedelig og kaldt. Brrrrrrrrrrrrrrr

Ha en fin dag du også.

God Morgen God Morgen [:D][:D]

Har selv vært oppe siden klokken 0600 i dag.. Det er fordi det var en liten gutt som skrevla noe helt utrolig i senga si så jeg måtte bare ta han opp før han vekket pappan sin også [:)]

I dag er det så deilig vær synes jeg, det er så frisk ute når det er kaldt. Man kan liksom kjenne at lufta er bra på en måte og det er deilig... Venter fortsatt på den pokkers snøen som aldri kommer hit, men som alle snakker om [;)]

I dag så skal jeg o typen begynne å pakke ting i uteboden.. Må nesten få tømt den snart for der ligger alle juletinga og slikt. Og nå er det bare 2 uker til jeg kan pynte opp med både nisser og engler [:)]
Gleder meg til bit for bit i kveld også jeg da... Er så gøy å se på og tralle med..hehe..

Ellers tror jeg nok ikke det skjer så mye mer rundt meg jeg!
Blir vel bare å slappe av med lille prinsen og store prinsen [:D]

ååå så moro mayajenta [:D][:D]
Heldig du..

god morgen jenter![:D]

God morgen alle sammen! [:)]

Grr våknet da typen dro på jobb halv syv, og da fikk ikke jeg sove mer.. Så uuuutrolig vondt i ryggen [&:]
Så da var det bare å fyre i ovnen, for nå er det kaldt!! Brr.. Venter på snøen jeg også.. Så stusselig med julegateåpning uten snø [:'(]

Men nå er det Alle elsker Raymond!! Hi hi

God morgen til alle sammen. [:D] slår i hjel litt tid før jeg skal til tannlegen[&:] morro å dra dit når jeg er potte tett i nesa... jaja, godt det finnes nesespray[;)]

God helg til alle sammen og, jeg får ikke så mye helg jeg da siden jeg skal jobbe..[8D]

ORIGINAL: annemiv

GOD MORGON!!!

No har eg vore våken siden kl0600..låg å høyrde på radioen i et kvarter før eg sparka mannen ut av senga [;)] Fekk ikkje sova etterpå, så no sit eg her å koser meg på forum [:)]

Håper alle har det bra, og får ein superfin dag!!

Kooz frå meg [:D]

God morgon til alle fra meg!!!

ANNEMIV: Lurer ltt på kor på bømlo du er fra?? Kjenner mangen der....

Back
Topp