God morgen!

solstråla84

Forelsket i forumet
Hva skal dere jenter finne på idag?
Jeg opererte nesa her om dagen, rettet opp skilleveggen, så skal fjerne tampongene i nesa. Gruer meg egentlig.. Også tenker jeg på om operasjonen kan ha skadet spiren min.. De sa det ikke ville det, men vet jo aldri tenker jeg. Når jeg var på do nå så kom det bittelitt brun utflod og ny billigtest var mye sterkere enn kontrollstreken! Det må vel være bra?

God morgen[:)]
Uff skjønner godt du gruer deg litt, er ikke så sterk på sånt selv, men det er jo som regel værre og tenke på det ennå og få gjort det..[:)]
Jeg hadde en liten blødning i starten nå med brunlig blod, er helt normalt og når streken er blitt sterkere hadde jeg prøvd og ikke stresse så mye med det..  det bløs litt i 10% av alle graviditeter sies det, altså ufarlige blødninger..
Meen jeg veit det er lettere og si en og gjøre, jeg er en av de som blir litt lettere manisk av blødninger[8|]

Her startet dagen iallefall seint, lillegutt stod ikke opp før kvart på sju, så vi har lest lca 10 runder i dyreboka, etterpå skal vi til ett vennepar av oss på playdate, sønnen dems var her i går og herja med lillegutt..Er så gøy og se på sånne småttiser utvikle vennskap og se hvordan de leker, skikkelige go'e er de[:D]

Min første tanke var at det ikke kunne være skadelig, men syns alt slikt er så usikkert... Men om de sa det, må det vel stemme!

Håper og tror at alt går fint
Klem

Da er jeg hjemme igjen! Fjerna de tampongene og det er noe av det værste jeg har gjort.. Utrolig vondt var det![:'(]
Legen sa at det værste var over og at platene som skal fjernes til fredagen ikke er like ille[;)]
Har skylla med saltvann nå også fikk jeg bt- fall. Ble kraftløs, kaldsvetta og ble nesten svart. Så nå henter jeg meg inn med litt fanta og sjokolademuffins![:D] Har lagt litt på sofaen da!
Det beste er at jeg ikke har hatt noe mer blødning av brunt eller rødt!![:)]
Ville bare oppdatere litt![;)]

Back
Topp