God morgen

ToSmå2010

Forumet er livet
Heisann jenter[:D]

Hvordan er formen?? Jeg er trøtt[&o] Har fått snuppa i bhg, så skal jeg komme meg i dusjen å gå bort til jordmor etterpå.. Liker bedre å ha time hos henne litt utpå dagen altså[8D] Så jeg kan få sovet litt.. hehe.

Hva skal dere idag da??

God morgen!
I dag må eg sitte på kontoret!! Kommer til å kjede vette av meg! Er lagfører i Forsvaret, men i dag skal soldatane mine ut å smella, sprenga og skyta i felte... så eg fekk ikkje vera med!!!
Æsj, lika ikkje sitta i ro!!

god morgen!
trøtt her og..lillebror sparker på blæra om natten[&:] har hjulpet sambo med å få storesøster i bhg, nå har jeg spist litt og skal legge meg igjen. Må ta etappesøvn med dette bekkenet.
SKal ringe lege for å måle bl.sukker i dag og ta turen til hjelpemiddelsentralen for å låne krykker.
I ettermiddag skal jeg på kino i bhg til storesøster, der skal de vise film av barna[:D]
Tilslutt blir det gravidyoga[:)]

God morgen flotte mai-jenter!

Nå har jeg akkurat fått mini i barnehagen og benket meg i sofaen foran tv'en.. Skal manne meg opp til å vaske litt hus etterpå.
Blir så masse sand å skitt inne nå når snøen smelter[:'(]

Merker jeg sover dårligere på natten nå, så det blir nok en aldri så liten hvil på meg også.. hehe [:)]
(må jo benytte sjansen nå mens jeg kan)

God morgen jenter..
her blir det en stille og rolig dag hjemme, er ikkje heilt i form for tia, er så fryktelig redd for at noe skal gå galt...

Håper alle får en fin dag[:)]

skal besøke nav tenkte vi, åpner 9. må få unna denne søknaden om foreldrepenger nå.....litt treige her i gården vi...
så skal jeg ha seinvakt til 5 [&:] ikke noe særlig å ha seinvakt for tida asså. (jobber i bhg) har jobbet 100 % frem til nå, men lurer litt på hva jeg skal gjøre videre...

senere vet jeg ikke hva jeg skal. om jeg ikke er for sliten etter jobb, tar jeg meg en tur på spinning. hvis jeg er sliten blir jeg hjemme og strikker [:)]

Goooooood moooooorgen!! [:D]

Nå har jeg vært våken siden halv sju. [:)] Har allerede vært på stallen og foret og slippet ut hester og hatt hundene løse! *woohoo* Nå sitter jeg og ser på diagnose mord og venter på at jeg skal måtte tisse. Skal til jordmor klokka 10.30 og trenger en urinprøve. Og glemte så klart å ta det når jeg stod opp!! [:'(] Etterpå er det heldigvis fysio-tid.. DET skal bli godt! [:D]

ha en fin dag alle sammen!

Så flink du er da FrøkenS[:D]
Jeg har akkurat kommet meg ut av dusjen, å måtte sette meg ned litt før jeg orker å ordne håret.. [:-] Så siiiiinnsykt trøtt altså..

Jeg skal henge opp to knagger også skal jeg dusje[:D]
Må antageligvis en tur innom butikken[8D]
Også skal jeg rydde litt og printe ut noen papirer[:)]
OG SLAPPE AV![:D][:D]

Back
Topp