God morgen

Gumle

Glad i forumet
Idag var Tobias lys våken 6.30.det pleier han aldri å være,men da var det bare å stå opp da[:D][:D]..
jeg så sinnsykt trøtt..

Har dere planer idag da jenter?
Her blir vi stort sett bare hjemme idag,liten tur på butikken bare[;)][;)]

Ha en fin mandag.ny uke og nye muligheter..[:D][:D] 

god morgen til deg, ogaå. vi skal bake brød i da og så skal vi gå en lang tur. klem fra snosa[:)][:)][:)]

Vi var våkne 7.30 vi[:)]

Ingen planner i dag, bare vente på jula![:D]

ha en fin dag!!

God morgen! [:)]

6.30? hadde vært luksus det for meg!! Noah står opp i 5-6 tiden han så [&:][8|]

vi skal på 8 mndrs kontroll idag, litt forsinka! Gleder meg til å se hvor mye han har vokst[:D]
Ellers skal vi til mamman min å spise middag og julekaker, kos det![:)]

Ha en fin dag du også!!

skal en tur i butikken ,men her i Oslo regner det og bløser no helt fryktelig, gruer meg litt til å gå ut ellers bare de vanelige rutinene, ønsker mest å bare gå å legge meg igjen sønnen min sover enda har vært opp siden 06 30 og sendt jentene til skolen, har 3 jenter en første klassing en tredje klassing og en fjerde klassing.

God morgen !! I dag våkna Othelia kl. 07.30 !  Vi har ikkje planer i dag , skal bare vente på nye senga som kommer i dag [:D]. Skal ein tur å handle mat og kansje på posten ( dårlig vær i dag ). Ha ein riktig god dag , alle sammen !!!!!

God morgen ja! Fikk faktisk lagt meg i halvtolvtiden i går, og Isabelle sov til klokken syv i dag (hun var våken i femtiden, men sovnet igjen etter en stund, pleier alltid ha en sånn periode på morgenkvisten), så jeg er faktisk kjempeuthvilt i dag. Men får vel ikke utnyttet dagen så veldig på grunn av den slimposen på albuen, sparer armen til det nødvendigste av "babyhåndtering", for jeg sendte sambo på jobb. Får prøve å slappe av, lese litt og se litt på tv kanskje (har endel ting som jeg har tatt opp men ikke sett enda). Isabelle sover første lur nå. Jeg skal straks ta litt frokost.

jeg skal til fotografen å bestille forstørrelser til julegave... og på kaffebesøk. må vel få pakka sammen ting og tang så det er bare å gi litt grøt, og kle oss når han våkner[:)]

du har nok å fylle dagene med, ser jeg. håper du har noen som er flink  til å hjelpe deg. blåser det fortsatt hos dere. ønsker deg en fin kveld.[:)]

ORIGINAL: Glad70

God morgen ja! Fikk faktisk lagt meg i halvtolvtiden i går, og Isabelle sov til klokken syv i dag (hun var våken i femtiden, men sovnet igjen etter en stund, pleier alltid ha en sånn periode på morgenkvisten), så jeg er faktisk kjempeuthvilt i dag. Men får vel ikke utnyttet dagen så veldig på grunn av den slimposen på albuen, sparer armen til det nødvendigste av "babyhåndtering", for jeg sendte sambo på jobb. Får prøve å slappe av, lese litt og se litt på tv kanskje (har endel ting som jeg har tatt opp men ikke sett enda). Isabelle sover første lur nå. Jeg skal straks ta litt frokost.

god bedring; håper albuen blir helt bra snart.

ORIGINAL: snosa

ORIGINAL: Glad70

god bedring; håper albuen blir helt bra snart.

Takk-takk, det går mye bedre. Tok av bandasjen i kveld, hadde liksom fått nok av den, det klødde som besatt og fingrene var veldig hovne. Deilig å kunne bøye albuen igjen!

Back
Topp