God morgen.

Tjukkaaa

Forumet er livet
Da har mannen, mamma og pappa alle fått spysyke/diarè viruset som Alìs har nå klart å spre rundt halve byen[8|][&:][8D]

Vi spiser god middag og spiller spill hver 2. juledag sammen med søsteren min og mannen hennes men denne gangen ble det dårlig utført bacalao (fordi mamma ga opp og krøp til køys før maten var ferdig) og dårlig bemannet kortspill (fordi mannen var da også lagt, og pappa dro midt i spillet).

Lillebror vet jeg ikke om er fortsatt frisk, men vi var de eneste to stående i gårkveld. Håper på at han også har sluppet unna[:)]. Den driten høres veldig lite spennende ut kan jeg si!! Med 2 toaletter i huset og 3 personer som slåss om dem + at alle bøtter i huset er lagt pent ved hver seng[:'(].

Alìs våkner kl 6 selvfølgelig siden det er ferie[8|] (har våknet om og over kl 7 de siste 2 mnd i norge når hun skal til dagmamma kl 8)...

Og så har hun passet på å forsove seg til enhver plan vi har gjort. Har man satt en "date" med noen kl 13, fordi hun våkner kl 12:30 og da har man tid til å gi hun mat og sånn først - så sover hun til halv to[8|]  Er jo fantastisk at hun sover lenger når hun gjør det men jeg tror jammen meg at hun ikke er så dum og at det rett og slett er med vilje hohoh[8D]

god morgen til deg snuppelupp[:)]

høres ut som den jula vi hadde i fjord..da låg alle mann alle med den driten dere har fått[:'(]
håper dere blir friske fort..[:)]

her har Noah sovet å sovet,vi skjønner ingenting..kan våkne i 5-6 tiden får litt melk å sover til rundt 9 tiden[:D] så det er ganske digg ..men vi får nå se hvor lenge det varer da..[;)]

i dag skal vi til pappa på middag..vi har nesten ikke vært hjemme i julen..men egentlig ganske greit det og,i og med at lommeboken er ganske skrapt.. så sparte vi de middagene liksom [>:][:D]

God morgen[:D]

Og god bedring til hele sulamitten Tjukkaa[;)]

Idag skal me forhåpentligvis på besøk til søstera til sambo som fikk ei lita jente på bittelille julaften[:)] Gleeeeeeder meg[:D]

Ha ein fin 3 juledag jenter[:)]

På med munnbind og sprit-sprit-sprit fingrene! [;)] God bedring til halve Island! [8D]

I dag skal jeg prøve å få familien med å gå til besteforeldrene mine... det er 3 km dit, ikke noe problem for oss jentene (det er jo en LITEN tur) men mannen [>:][:'(][>:][:'(] Huff, da må han jo røre på skrotten! [:@][:D]

Så skal vi på middag til pappa og fruen hans i ettermiddag! [:D][:D][:D]

God morgen!
God bedring til alle syke tjukka!

Her skal vi ikke noen ting i dag. [:D] Bare kose oss og slappe av. Må bort til huset og gi Magnus julegaven sin. Litt sent ute men[8D]
Ha en super duper dag alle sammen!

Og der var svigers i seng også med samme dritt[8|][&:]

Hvor skal dette ende egentlig?! Så lenge jeg slipper så blir jeg glad. Og hvis Alìs slutter å spy på alt som er vanskelig å vaske[8D] stakkar snuppa mi...[&o]

Takk for bedringshilsner, jeg satser på at de hjelper å komme alle mann på beina[:D]

Ha en flott dag alle sammen som skal noe[8D]

Og Vand: kjenner litt for godt til den dilemmaen!![>:][>:][>:] at det skal være så forferdelig å ta seg en spasetur altså!

Håper du får han opp av sofaen og ut en tur[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Og Vand: kjenner litt for godt til den dilemmaen!![>:][>:][>:] at det skal være så forferdelig å ta seg en spasetur altså!

Håper du får han opp av sofaen og ut en tur[:D]

Ja, snakker om latsekk altså! [:'(][:D]

Back
Topp