GOD MORGEN!!!!

My little love

Elsker forumet
God morgen jenter[:D][:D][:D]
Jeg våknet 05.30 for å ta dagens første toalett besøk og fikk da se at deler av slimproppen hadde gått
Jeg har hatt sterke kynnere og sammentrekn i underlivet i de siste dagene og de har bare tatt seg opp for hver dag som har gått nå....
Så med mens termin 6.aug og UL 12.august så er det vel lov å håpe om at det blir fødsel om ikke så alt for lenge[8D][8D]hehe

Ønsker alle en super dag og masse lykke til for de som skal føde

oi så gøy[:D][:D][:D]  jeg sitter her i halvsvima etter mange timer våken i natt. med mmgeknip og kynnere. ikke noe action desverre.... så dagen i dag kommer til å bli brukt på avslapning og soving tror jeg. må kjøpe bleier til valpen min for hun har vist fått løpetid[&:]

God morgen[:D]
Så moro da!!! Håper du har rett og at det er fødsel i løpet av helgen!

I dag skal jeg støvsuge og vaske bilen min innvendig, flytte barnesete til snuppa bak mitt sete og sette inn babysetet bak passasjersete slik at jeg slippe å tenke på det når jeg er i gang[;)] Ellers så skal jeg vaske gulvene, ut og handle og bare nyte roen i heimen og håper på fødsel![:D]
Snuppa er hos pappaen sin til i morra så så jeg tenker at jeg skal rydde rommet hennes også. Hun har jo tømt alle lekene sine på gulvet[&:] så det er nesten ikke mulig å gå der inne[8|][:)]

Håper alle jentene får en flott helg og at de som er klare får møte babyene sine ( inkl meg selv)

Godt å høre at det er flere som har hatt en slitsom natt! Her er det irsk festival, og jeg har åpen luftlinje ned til der de spiller. For å si det sånn: det høres ut som de står i hagen! Så nåe jeg endelig sovnet i halv fire-fire tiden gikk det knappe fire timer før lillemor skulle stå opp. Typisk at man må vekke de i halv ni tiden hver dag, hele uken, mens i helgene sperrer de opp tidlig og bare er SÅ uthvilt.

Ellers er det ca 1000 grader her og kynnerne rev og slet i meg i hele går, for å være sporløst forsvunnet idag.

Ellers en strålende hilsen til alle fødeklare fra ei som ble akutt klar for baby![;)]

God morgen... Har sovet sånn nogenlunde godt i natt, innimellom x-antall do besøk!!!![:@] Gleder meg til jeg kan sove en natt uten do besøk... I dag skal jeg og sambo besøke svigers... Lenge siden nå... Såå skal vi besøke den lille tulla til mej her inne på augustforumet[:D] Vi er nemmelig svigerinner![:)] Gleder oss, sambo har ikke sett henne enda.... Skal slappe av i dag, og kose oss. Nyte den tiden vi har igjen, bare oss 2....[;)] Ha en strålende dag, snupper[:D]

God morgen!

My little love: Så spennende!! Håper det er fødsel rett rundt hjørnet![:D]

Idag har jeg ul-termin....og mens-termin var 26. juli, så nå syns jeg det er på tide at lille Daniel finner det for godt å komme ut å hilse på mamma og pappa!! Vi venter så veldig!!!!!!!
Kjenner dessverre ingenting, masse kynnere og smerter på kveldstid, men det er borte til morgenen igjen[:(]
Så idag er planen å dra til byen med broren min for å finne bursdagsgave til pappa...har INGEN idé om hva vi skal kjøpe....forslag mottas med takk!!

Ha en fin dag jenter!![:)]

ORIGINAL: Mittførste

God morgen!

My little love: Så spennende!! Håper det er fødsel rett rundt hjørnet![:D]

Idag har jeg ul-termin....og mens-termin var 26. juli, så nå syns jeg det er på tide at lille Daniel finner det for godt å komme ut å hilse på mamma og pappa!! Vi venter så veldig!!!!!!!
Kjenner dessverre ingenting, masse kynnere og smerter på kveldstid, men det er borte til morgenen igjen[:(]
Så idag er planen å dra til byen med broren min for å finne bursdagsgave til pappa...har INGEN idé om hva vi skal kjøpe....forslag mottas med takk!!

Ha en fin dag jenter!![:)]

Hei, Mittførste...[:D] Hva med gavekort på en eller annen butikk?! Hvis han f.eks. er snekker, så kjøp gavekort på en slik butikk, der han kan kjøpe det han mangler?! Just an idea![:)] Eller gavekort på massasje?

God morgen:)

Idag våknet Lucas kl 6 av at sambo var for sent ute til jobb og derfor stresset litt. Og ikke søren om han ville sove igjen da. Jeg som var super duper trøtt følte ikke for å stå opp, så jeg bare snudde meg å sov videre:P Lucas sprang frem og tilbake mellom rommet vårt og stuen, klatret litt på meg, la seg ned for å kose (det vil si klore meg på ryggen og alle andre plasser han kom til:P) Etter 1,5 med dette og ingen soving uanz, sto jeg opp hall 8 og satte på barnetv. Våknet nå rett før 10 med Lucas oppå med på sofaen, så vi har tydeligvis sovnet på sofaen begge to:P

Ellers skal jeg bare slappe av idag. Håper jeg. Vet ikke hvor mye avslapping det blir med en aktiv 1,5 som jeg har alene til rundt 4 da sambo kommer hjem fra jobb

ainakor: DU GJØR JO HUSARBEID HVER ENESTE DAG!!!!!!!! Blir helt matt av deg jeg! Imponerende!!! Hva med å ta litt ainatid og slappe av når snuppa er borte?

I natt har jeg hatt mensmurringer----litt "moro" siden jeg så og si ikke kjenner noe tegn til modning her! Ting skjer- og sakte men sikkert nærmer vi oss målet[:)]

Vi tenkte å ta en tur på nærmeste senter og lunche, samt kjøpe noen småting. Ellers skal jeg se på at min kjære vasker huset nå hvert øyeblikk- og komme med gode råd underveis-----*kniiiis*. Flinke mannen min!

Sender bøtter med fødestøv rundt til dere som er på overtid og som har termin idag! Håper det blir masse fødsler idag ettersom det er 2. dagen etter fullmåne! [:)][:)][:)]

Ha en fin dag, jenter!

God morgen!!!

Da skal vi spise frokost. Jeg skal ta meg en tur til sentrum og hente medisin til minstemann som har fått noen ekle sår på armene som ikke vil gro.

I ettermiddag skal jeg og mannen feire bursdagen vår, jeg hadde min dag i går og han har sin i morgen, så da kommer det gjester på kaffe og kake.

Masse lykke til dere som har noe på gang og til dere andre så er jo dagen lang til at det fortsatt kan skje masse[;)]

Ha en super lørdag!!!![:D][:D][:D]

har nettopp spist, og nå skal jeg ta meg en lur igjen.. er så sliten i kroppen.. så reiser samboer og hjelper en han kjenner med bilen.. så skal sambo gjøre litt husarbeid, har fått forbud mot å gjøre noe.. jaja.. så jeg skal bare lade opp til mandag jeg... (håper jeg får komme inn og bli satt i gang da)

ORIGINAL: Chinchilla

ainakor: DU GJØR JO HUSARBEID HVER ENESTE DAG!!!!!!!! Blir helt matt av deg jeg! Imponerende!!! Hva med å ta litt ainatid og slappe av når snuppa er borte?

I natt har jeg hatt mensmurringer----litt "moro" siden jeg så og si ikke kjenner noe tegn til modning her! Ting skjer- og sakte men sikkert nærmer vi oss målet[:)]

Vi tenkte å ta en tur på nærmeste senter og lunche, samt kjøpe noen småting. Ellers skal jeg se på at min kjære vasker huset nå hvert øyeblikk- og komme med gode råd underveis-----*kniiiis*. Flinke mannen min!

Sender bøtter med fødestøv rundt til dere som er på overtid og som har termin idag! Håper det blir masse fødsler idag ettersom det er 2. dagen etter fullmåne! [:)][:)][:)]

Ha en fin dag, jenter!

Har ei snuppe her som er kjempe flin til å trakke inn og ut med sko... pluss at hun er ikke veldig flink å sitte i ro her og spise maten sin, og det verste jeg vet er å trakke på brødsmuler på gulvet[&:] det blir nok bedre når jeg en gang kommer meg inn i ny leil/hus og får skikkelig spiseplass på kjøkken, for da sitter hun nemlig fint å spiser. Her err det bare plass til barkrakker på kjøkkenet og det er ikke veldig ideelt for henne[8|]
Har også en katt som hun synest det er moro å fôre... dvs at hun tar med seg kattematen inn i stuen...
Så støvsuge gjør jeg så og si hver dag[:'(]
Men no som hun er borte i helgen og jeg har støvsugd i dag så slipper jeg i morra[;)]

Men i dag er det jo ikke bare husarbeid... har jo også tatt bilen, og den har jeg ikke støvsugd inni de siste 3-4 mnd så den såg jæv... ut[&:][8|]

Back
Topp