GOD MORGEN!!

x1xiza

Glad i forumet
Så var eg her igjen hehe, klarer ikkje holde meg borte eg..HEKTA! men det var visst ikkje så mangen her då...
Eg passer min nevø i dag også, eg burde holdt senga , for eg er dårlig[:(] men tar ikkje så veldig krefter å sitte her då[:)] Så eg er "tante-kjedelig" idag også, huff!

Eg tenkte eg sku spørre om noke heilt utanom tema[:D] KVA stemmer folk ved valget? det er jo hemmelig valg, men kanskje noken vil røpe hemmligheten ?
Eg har ikkje engasjert meg så veldig denne gangen, men stemmer FRP eg då...eining i masse av det dei står for. ein blir aldri heilt eining med eit parti uansett tror eg .

ha ein nydelig dag alle sammen! eg blir nok sittende her ein del idag også[:)]

hmm..plutselig var tickeren min borte...kva skjedde?

prøver å laste den opp igjen, men får opp ein advarsel..

God morgen til deg også iza.

Håper du er litt bedre idag. Ikke jeg. Det der med å stemme er en vanskelig nødt. Synes alle lover gull og grønne skoger og holder ikke noe av det. Så der er jeg helt blank enda. Håper jeg blir noe klokere i løpet av helgen.

Kos deg det du kan med nevøen din. Og fortsatt god bedring[:D]

TAKK, sku ønske eg kunne sove! [&o]
Er du ikkje i form heller?
ja alle lover og lyger i valget så vanskelig ja.

Dessverre, så har jeg fått bekkenløsning for fullt. Håpet på å slippe denne gangen, men nei da. Men de sier jo at vi skal ta det onde med det gode, så da er det bare å vente på at det gode kommer ut om 25 uker[:D]

huffda pondus, det må vera pyton!
GOD BEDRING! [:)]

hei!
vil bare si god bedring jeg"tante kjedelig" hehe.
jeg stemer frp jeg og,er mye enig med de,men selvfølgelig ikke i alt.
men sånn er det med alle partier hvis ikke man er politiker selv da[:D]
ha en strålende dag

TAKK for det sstine[:)] ein strålende dag til deg også! [:)] bra valg[;)]

vi er enige der ja hehe!
go carl i hagen[;)] hehe

JUPP!

er det sant ( som eg har hørt ) at ein kan få ein kraftig forkjølelse i starten av eit svangerskap, fordi svangerskapet påvirker slimhinnene i heile kroppen?
hmm...no er min mann like dårlig , så ...

det vet ikke jeg noe om ,men it makes sence når jeg tenker meg om.
uff da kjedelig å være syk[:(]

ja eg vil SOVE!!! er så trøtt!!!! men må passe min nevø her så...han ser tegnefilm no då...takk for DVD FILMER!!!!!

ja de er kjekke å ha. men du får ha en fin dag,og legge deg nedpå litt senere på dagen vettu.må passe på deg selv.
well then off i go[:D]

Hei!
Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal stemme. Har alltid stemt frp, men nå leste jeg nettopp at ap har bedre politikk når det gjelder kontantstøtte osv. Er ikke til å bli klok på, ikke orker jeg se debattene på tv heller for det irriterer vettet av meg[:@]. Og det med at de lover og lyger, er jo ikke noe nytt. Ja ja stemme må jeg hvertfall for gjør jeg det ikke kan jeg heller ikke klage etterpå, hehe..[:D]
Ha ei fine dag
Elisabeth

ja stemme er viktig[:)] ønsker deg også ein fin dag [:)]

Svangerskapet påvirker slimhinnene, ja, og mange gravide går på nesedråper over lengre tid (husk å bare bruke saltvann, ikke de andre, for det var visst best over lengre tid, mente legen min[;)])

Som jeg prata med Jordmor om i går, så føler jeg at jeg har masse slim OVERALT i kroppen, så det minner jo litt om forkjølelse, ja..[;)]

Stemmer på dem som har best barne/familie-politikk jeg.. så kan jo folk gjette hva de vil[;)]

[;)]

Back
Topp