God morgen

mrs.L

Elsker forumet
Vil ønske dere alle en fiiin dag! I dag skal vi jobbe m nye leiligheten og ellers nyte at det er helg[:D]

En nydelig dag[:D]. Jeg har ikke kommet lenger enn til første kaffikoppen og har så langt ikke fått planlagt noe. Kjenner at jeg er i det kreative hjørnet i dag, så litt må jeg da klare å finne på. Ha en fantastisk dag allesammen[:D]

GOMORGEN..er stupa trøtt lisja har holdt det gåande inatt...og mannen er barnevakt for søstra sine barn i nabohuset!! eg har nå fått vaska opp, sendt lisja bort til amnnen satt på ei maskin og nås kal eg vaske soverommet...alt for ikkje å sovne!! hadde tenkt meg på handel idag men det ORKER eg ikkje!!!
uff syns det er så leit med jan werner danielsen...skal stad å kjøpe ei fine plate av han seinare tenkte eg

Gooood morning! [:D] Endelig er denne sovagrisen oppe og ikke gråter også, he he. Sover så dårlig om nettene for tida, men i dag tidlig har jeg sovet såååå godt! Utrolig deilig. Drømmer mye rart for tiden da men... Vil ikke utbrodere det mer, he he, omhandler x`er og sånn, he he... skjønner ikke helt hvorfor men. Idag bærer det av sted i 3 manns bursdag! Bla fadderungen min som fyller 2 år så han får en skikkelig stilig boblejakke av meg og kjærsten [:)] Blir moro. Og så alle kakene.... hmmmmmmmmmm! Ønsker alle en flotters lørdag!!!! Klem[;)]

Morning på er, vaknade inte förrän kl 11.15, så det känns som det er morgen än [;)]
Samboern er og bygger hus, som vanligt! Ska åka dit og se, for nå skal vinduer på plass... weeeee...
På onsdag kommer takstein og skorsten, så då ska vi ha en liten krepsefest for de som har hjulpet til 'so far'..
Så når han drar till nordnorge på jobb den 10e så skal vi kunna börja isolera inne, hoppas hoppas att det går i box!!
Ska ju vara inflyttade i desember så det må gå.... puh...
Köpte oss massagebadekar og steamdusj igår på boligmessen, så jag ska kose meg i desember [8D]

Ha en fin dag allesammen.

Back
Topp