God morgen

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Dette var det absolutte lengste jeg fikk sove! Er urolig heeele natta, vrier meg hele tiden, Tisse hele tiden. Og ryggen begynner å verke i 3-4tiden. Sukk... Værre blir det...
Og jeg som har fri i dag også [8D] Men men. Får vel mye ut av dagen. [:D]

sover ikke mye jeg heller, ikke forde jeg tisser mye om natten ( bare 1-2 ganger) men pga en bortskjemt mongokatt! Hun sitter på karmen på  soveroms vinduer å mjauer til jeg våkner å slipper hun inn, så går jeg å ligger meg igjen og sover til hun sitter utenfor soveromsdøra å mjauer for hun skal ut igjen... og slik holder hun det gående hele natta[:@] og kan ikke bare ha hun inne for da mjauer hun for det vil hun ikke, men hun vil jo søren meg ikke være ute hele natten heller...[:@]
Samboerene kaller henne bare for pissekatt for hun er så jælva sær at jeg har aldri sett makan for!
Kan ikke sett ut mat til henne heller for da har vi plutselig 10 andre katter her og det blir det slossing av (har prøvd)

Hållit igång for mye de dager som jag har hatt fri nå og det gjorde sitt i natt. ONT i bäckenet [:'(], sovit dåligt... Nu gäller det att sitta roligt så mye jag kan i dag for i kveld ska vi på boligmessen. Mye som må beslutes nå, mye nytt till huset [:D]   Golv, flis, bad, garderobe mm.mm.mm.

Har ellers en fin dag, håper dere får det og! [:D]

ORIGINAL: ainakor79

sover ikke mye jeg heller, ikke forde jeg tisser mye om natten ( bare 1-2 ganger) men pga en bortskjemt mongokatt! Hun sitter på karmen på  soveroms vinduer å mjauer til jeg våkner å slipper hun inn, så går jeg å ligger meg igjen og sover til hun sitter utenfor soveromsdøra å mjauer for hun skal ut igjen... og slik holder hun det gående hele natta[:@] og kan ikke bare ha hun inne for da mjauer hun for det vil hun ikke, men hun vil jo søren meg ikke være ute hele natten heller...[:@]
Samboerene kaller henne bare for pissekatt for hun er så jælva sær at jeg har aldri sett makan for!
Kan ikke sett ut mat til henne heller for da har vi plutselig 10 andre katter her og det blir det slossing av (har prøvd)

He he. katten min holder på akkurat på samme måten. Kanskje det er en ide med katteluke? Selv driver jeg på på samme måten som deg med vinduet. jeg spretter opp på første mjau ([:)]er litt hønemor) og må slippe henne inn. Så vekker hun meg flere ganger og vil ha oppmerksomhet. Står og knar meg med potene sine og mjauer. Helt til hun skal ut igjen he he.
Hva gjør vi ikke for disse dyra [:D]
men seriøst, katteluke tror jeg er en smart løsning. Vi skal skaffe oss det.

vi har også tenkt tanken... tenkte å få tak i en slik luke som bare åpner for katter med et spes magnet halsbånd slik at det er bare våre 3 katter som kommer inn og ikke alle de andre

vi har også tenkt tanken... tenkte å få tak i en slik luke som bare åpner for katter med et spes magnet halsbånd slik at det er bare våre 3 katter som kommer inn og ikke alle de andre

Du må ja la kattene få ta med seg venner hjem! Ikke vær så streng, da...[:D]

Søstra mi hadde en "hybelboer" sammen med sine to katter en stund, men kjøpte sånne magnetbånd for å få slutt på det. Ikke dumt det. [:)]

ORIGINAL: maoam

Du må ja la kattene få ta med seg venner hjem! Ikke vær så streng, da...[:D]

Søstra mi hadde en "hybelboer" sammen med sine to katter en stund, men kjøpte sånne magnetbånd for å få slutt på det. Ikke dumt det. [:)]

Den eldste katten min liker ikke noen andre... driver å freser til de 2 andre kattene + at når hun er ekstra sur så freser hun til meg og samboeren også bare  vi legger neven på dørhåndtaket for å åpne døren til hun...  Er ikke helt som andre katter serru... den særeste katten jeg noen gang har vært borti...
men hun gjør aldri noe annet en å frese da... litt rart egentlig (men bra) at hun aldri verken biter eller klorer når hun er såååå sur[8|]
Er ikke uten grunn at samboeren kaller henne for pissekatt, til tross for at han er meget glad i dyr ...[:D]

[:D]Stakkar gamlepusen. Lurer på hvorfor noen katter er sånn?! Merkelig... Må jo være noe som gjør at de blir så sure?!

fikk jo den katten av ei venninne av meg, og hun ahr beholdt ene søster katte... og hun er nett lile dan... like sur, og freser for ingenting... litt morsomt at de begge er slik...[:D]

Jeg har sånn  kattedør med magnet,
og er kjempe fornøyd.
Brukte den litt uten manget til de var vandt til den da.
Døra klikker nemlig når den låser seg opp

Har også to katter, en på 8år og en på 6år. Hadde ikke klart oss uten katteluka.. Både vi og kattene er helt avhengig av den. Hvis vi feks stenger den etter vaksinering ol. er det nesten som de river ned hele døra, for ut det skal de[:D]

Back
Topp