God morgen....

Grete71

Forumet er livet
..... hvor er dere? Har dere ikke stått opp enda????? [:D][:D]

Go morgen!!!!!
Joda er oppe her vi....eldstejenta skal på skolen, så vi har ikke noe valg...hehehehe

Vetle var våken kl.7, så lå vi og koste og tøyset litt i senga før det var grøt og noen slurker melk. Er visst snart på tide med en hvil igjen... [:D] imens får mor benytte sjansen til å hoppe i dusjen.. [8D]

Her er vi oppe Ole Martin begynte på skolen 8.30 [;)]

Trege meg.... Våkna halv 8 og trodde jeg ikke ikke skulle få henne til å sove mere. Lysvåken. Lå i senga å slumra og leka i en halvtime så må vi ha sovna begge to igjen[:)] Våkna i 10-tia igjen.

Vi er oppe vi og.. sto opp kl 8 i dag, for vi skulle være på helsestasjonen kl 10.. så i dag ble det tidlig morgen på oss.. [:)]

God morgen her var vi opp kl. 9 i dag, skulle vært oppe tidligere... Har masse å gjøre, da jeg skal være forlover for venninda mi i morgen[:)]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: Trulte74

Trege meg.... Våkna halv 8 og trodde jeg ikke ikke skulle få henne til å sove mere. Lysvåken. Lå i senga å slumra og leka i en halvtime så må vi ha sovna begge to igjen[:)] Våkna i 10-tia igjen.

Dere altså[;)]
Nå er vel havregrøten ferdig spist tenker jeg.[:D]

Jepp mor & datter har fått i seg grøten nå ja

Var oppe kl.7 vi.. 2 bæsjebleier i natt så har ikke blitt så mye søvn..[:)]

Her sto pappaen i huset opp med lillejenta kl 08 mens jeg og lillegutt sov til 09! Det var herlig det [:D]

Her sto sambo opp med lille engel kl seks, og jeg fikk sove til nesten halv ni[:)] Har vært på helsestasjonen idag[:)]

Vi stod seint opp i dag og hadde MASSE ærend, så har ikke fått tid til bv før nå[8|]

og nå er mannen hjemme hvert øyeblikk!![:-]

Dere altså[;)]
Nå er vel havregrøten ferdig spist tenker jeg.[:D]

Jepp mor & datter har fått i seg grøten nå ja

Lager du selv eller kjøper du ferdig?

Eh.. som tidligere nevnt mangler jeg husmor-genet.... Kjøpings.
Nestle til barnet og Quaker for mora[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Tenker meg det blir deilig!!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Tenker meg det blir deilig!!

Det er det[:D][:D][:D]

Back
Topp