god morgen

Helenesmamma

Elsker forumet
god morgen alle sammen.

sovet godt?eg har sovet som ein stein[:)]i dag så skal eg og barna mine i bursdagselskap te svigermor.gleder meg.tror eg har verdens snilleste svigermor.hun er så snill og goe,e kjempeglad i hu.når eg traff mannen min for 5år siden,så sa hun at endelig så fekk hu og barnebarn.eg har då vert gift før.sier at selv om hun gleder vettet av seg til babyen kommer,så vil hu ver like glade i mine barn som eg har fra før.og eg vett hu meine det og[:)][:)]mg og mannen har kjøpt ett fotoapperat til henne,hu elske å ta bilder.eg håpe hu blir glad for det[:)]

Så koselig da barn3 - det er utrolig deilig med et godt forhold til svigerforeldrene sine, og jeg er også så heldig at jeg har det...

Ikke et så godt forhold til mannen min i dag... sovnet til en kald skulder i går, og i dag ble jeg vekket med kjeft fordi han hadde forsovet seg fordi jeg snorker mer når jeg er gravid , og fordi jeg hadde vekket han en gang når han snorket (ikke i natt nei, vi snakker om langt tilbake)... Snakk om å stå opp på feil bein!! [8|]

ORIGINAL: lenemor

Så koselig da barn3 - det er utrolig deilig med et godt forhold til svigerforeldrene sine, og jeg er også så heldig at jeg har det...

Ikke et så godt forhold til mannen min i dag... sovnet til en kald skulder i går, og i dag ble jeg vekket med kjeft fordi han hadde forsovet seg fordi jeg snorker mer når jeg er gravid , og fordi jeg hadde vekket han en gang når han snorket (ikke i natt nei, vi snakker om langt tilbake)... Snakk om å stå opp på feil bein!! [8|]
fy,fy,han har ikke lov til å kjefte på deg nå.eg snorke og avog te.men eg har og ett annet problem når eg sove.eg Stønne veldig mye,hehe.har isje tall på alle gangene eg har fått kjeft av mannen min for det.akkurat som om eg kan styra det sjøl?hahahahahahh.

Gid morgen alle sammen... har nå endelig karra meg ut av senga, etter at vekkerklokka te g ringte kl 07.15 i dag + at han har liggi å snorka meg inn i øret i hele natt!! men, det skal sies at han sover mindre enn meg til vanlig da, så jeg har ikke hatt samvittighet til å bli grinete på han[;)]
I dag skal jeg vaske gulv..og besøke bestemor...hadde vist kommet en gave til meg dit...hmmm!
I morra skal vi på omvisning på føden, spennende å se hvordan han reagerer på det!!

God morgen. Har ikke sovet så forfærdelig bra. Men mannen min lå og flira i søvne. Det var lidt morsomt. Deilig han hadde en bra natt[:D]

god morgen/formiddag jenter[:)]

inatt sov eg faktisk godt når eg sov[:)]juhu
men dei doturane blir d bare mer og mer av[:'(]
idag ska eg ingenting..bare sløva som vanlig...og spisa is[8D]
sko egentlig te trygdakontoret idag md sambo for me skjønne ikkje så mye av dei papirene...alt dei ska veta asså[:o] men så va jo selvfølgelig ikkje hu damå så hadde med d å gjør på jobb idag....så me må venta te mandag...jaja

hei alle sammen. er nå straks klar for å reise på shopping. skal kjøpe resten av det jeg må ha til fødselen osv. greitt å få det unnagjort. det er 2 stk her hjemme som begynner å få litt panikk og følelsen av dårlig tid. satser på at jeg finner det jeg skal ha. så slipper jeg og gå senere.

Hei alle sammen,
i natt sov jeg ikke så godt nei........Men, men, var å svømte klokka sju, det var kaldt, men deilig!!
Så må jeg finne på noe å gjøre med veslejenta, barnehageferie rett før termin er anstrengende!!!!

ORIGINAL: Twini

Kanskje litt for seint å si god morgen nå....[:D] Måtte opp halv ni i dag, hadde time hos jordmora, så nå er jeg fullstappet med info om amming! Babyen vokser vist ganske masse- har hele tiden ligget på den røde streken på sf skjema, men nå var den plutselig helt oppi overkanten på det grønne... Håper ikke jeg får en kjempe baby[:D]

Ja, jeg tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg jeg Twini... husk at SF-målene ikke er hvor mye babyen vokser, men hvor mye livmoren vokser... jeg har ligget godt i overkant av det grønne de siste 5 kontrollene jeg, men har aldri fått høre at jeg har en stor baby... det kan for eksempel være mye fostervann

ORIGINAL: lenemor

LOL!

Back
Topp