GOD MORGEN

desembermor

Glad i forumet
Alle dere desembermødre [:D] Tidlig oppe, hvordan er formen i dag da?? Mye liv i magene og en liten huleboer som sier hei og god morgen[:D]

Jeg sitter på jobb og titter innom titt og ofte. ER dere hjemme og koser dere, sykemeldt eller jobber??

God morgen[:D] Jeg har ikke kjent så mye til knøttet i magen enda i dag, men jeg pleier å kjenne han i 12 tiden så jeg gleder meg til det[;)] 

skal dra å hente den nye bilen vår om en times tid, gleder meg!!

Ellers er jeg sykemeldt noen dager til, tar livet veldig med ro her hjemme..

planer for dagen da jenter? fredagsklem fra meg

Så tøffe ting du legger inn, hvor finner du biler og hoppende fjes?? Hva slags bil har du kjøpt da??

Jeg er på jobb, etter jobb blir det hjem og spise taco kanskje, elsker sånn mat. Tror det blir kino i kveld " The break up".

Du da planer i helgen?

[:)]hei hei!
Formen er bra,den lille i magen har holdt på siden jeg kom på jobb,en herlig følelse[:D]

Er på jobb,leser til fagprøve! Etter jobb skal jeg og sambo ta fly til bodø å besøke svigers...blir godt å komme seg bort en helg

mange mange gode fredagsklemmer fra meg og knøttet i magen

Biler og hoppende fjes finner jeg under de smileyene på siden her hvor det står "flere smileys" [:D]

Vi har kjøpte en Audi A6 stasjonsvogn, må jo ha plass til vogn nå så da ble det større bil nå som vi solgte den forrige. Har ventet på den et par uker nå så det blir stas
 blir nok en kjøretur etterpå!

ellers skal vi en tur til svigers i dag, mulig vi skal på samme kino som dere i kveld hvis vi rekker! I morgen drar vi en liten tur på hytta..

Hvor har dere hytte?? Ved vannet eller?? Deilig å komme seg bort litt.

Vi må også begynne å se på bil. Vi blir storfamilie den uken vi har barna hans hos oss. Da må vi ha en sjuseter, men tror kanskje vi må over på en carvelle, blir vanskelig å få plass til vogn i en sju-seter tror jeg når vi er alle sammen.

Formen her er fin! Sitter på kontoret og gleder meg til helga. Skal bli deilig å komme seg ut og på stranda. Kanskje det blir en liten shoppingrunde i morgen.

Er sykemeldt på siste dagen i dag. Har nå hatt 3 uker hjemme. Så nå er jeg klar for å jobbe igjen! [;)]
Ha en super fredag alle sammen[;)]

Back
Topp