god morgen!

pusi82

Gift med forumet
Ønsker alle her på bv en fin dag med godt vær, selv om det er det totalt motsatte her.... er seriøst drittlei av dette skitværet vi har her nord... men men. Håper dere andre er heldige med været.

Hva skal dere gjøre idag?

Jeg skal gjøre noe jeg egentlig ikke har så lyst til, men det må gjøres...
Skal til byen å hente aller siste rest (håper jeg) av flyttelasset vårt, drar oppover idag å retunerer i morgen. Vi får heldigvis hjelp i morgen, typen til søstra mi skulle hjelpe oss å kjøre med større bil og tilhenger! Så jeg håper vi får plass til alt for jeg har fått mer enn nok av byen på den måten hehe..

Klem

heisann.
i dag e æ heime, og æ har allerede fått støvuga nesten heile huset, og vaska flere masina me klea. ikke så masse anna å finn på i d her DRITTVÆRET.[:@] e nok like lei av d som dæ, pusi82. [:'(][&:]

dette e forresten min første dag som arbeidsledig... sjefen min måtte sei opp alle sine ansatte, fordi banken ga beskjed om at de ikke ville værme å sponse han lenger. han hadde visst en masse underskudd... men har søkt om dagpenga på aetat, og så får æ litt ekstravakte en anna plass, så æ ser ikke så veldi mørkt på dagan framover, enda iallefall...

uansett, så får dokker ha en god dag alle sammen[:D]

Håper du blir bedre Elize! Og Gry også!! Ikke særlig godt å gå rundt å kjenne forskjellige smerter her og der...blir helt tullete...går igrunnen bra med meg da, men har hatt litt magetrøbbel osv...Ellers har jeg nytt siste ferie dag på ei uke. Vært på stranda med minste jenta til samboer. Varmt, men fikk avkjølt meg noen ganger i vannet! Ble ganske brent også...ikke så bra! Er alene hjemme idag med 2 unger, for samboer er i England til i morgen..blir vel en tidlig kveld!

Uff og uff... Dere må ta det rolig Elise og Gry84... Vi vil ikke ha noen prematurbabyer her inne på novemberklubben[:)]
Håper det går bedre med dere snart!

kos kos

Hei jenter!!

Huff så uheldige dere har vært da[&:] det var ikke bra!
Dere får bare gjøre det samme som jeg har fått beskjed om, ta det med ro å ikke anstreng dere for mye. Er selv plaga med rygen og bekkenet samt at jeg har besvimt av og til pga blodtryksfall. Så ta det med ro!!! Går som regel bedre da!

Dynna ikke godt å høre at du har fått sparken, får håpe du får noe mere jobb og slipper å gå uten jobb og penger.

Back
Topp