god morgen:)

litlpia

Glad i forumet
hvordan har dere det idag da..?:) her er det bare bra:) hhi..sitter på jobb..skal til frisøren etter jobb,og dekke på til et selskap idag,bestemora mi har nettopp blitt 70,så vi skal ha overaskelsesfest for henne i morgen,så vi skal pynte bordene og dekke på ikveld=)
hadde selv burdag igår[8D]hehe..så fikk noen topper av søstra mi da,så tenkte gå til byen idag før frisøren og se om jeg fant noen sko jeg kunne hatt til de..hihi[;)]

God morgen ja:) Her er det nyyydelig høst-vær idag!! Kanskje man må gå ut en tur... Nå sitter jeg og Frida og ser på god moegen norge.
Gratulere med gårsdagen da!:)
Blir vel artig med 70 årsdag!! I mårra skal jeg og gubben på fjell/fiske/telt-tur.. Gleeeder meg!!!:)

God morgen.
Nydelig, men kald høstdag her og. Har fri i dag, så vi skal ikke gjøre så mye. Gå en tur, å se om vi frå svidd av litt lønn kanskje[:D] Deilig med helg!
Ha en fin dag, og ei god helg alle sammen!

hørtes koselig ut me fjelltur da...:) takk for det:) hihi..ja,satserp å det blir moro i morgen..bestemora mi aner ingenting...hu har blitt fortalt at tanta mi skal ha fest for henne hos tante da...pga hun ikke ville stå hos mormor og lage til mat,litt forståelig..mne mormor tror jo at det kun er ungene hennes som kommer,men er ca 50 som kommer da...så det blir spennende...både barn,barnebarm og oldebarn..og noen av søskna til mormor...så det blir bra:) hihi..

skal jobbe litt med skolearbeid, og så skal jeg gå tur med hunden. Lurer på om jeg skal tvinge mannen min med, men han har SÅÅÅÅÅÅ vondt i en fot, så det spørs om jeg klarer det

Har akkurat kommet hjem etter å ha holdt nevøen min med selskap i et par timer. Så skal jeg snart hente snuppa hjem fra siste dag i barnehagen (begynner i ny barnehage på onsdag). Så er det en kjapp middag og skifting før det bærer til Oslo og en tur på operaen.

Back
Topp