God morgen

Neener

Elsker forumet
God morgen alle kommende mars mammaer [:D] Dette er faktisk tidlig for meg å være oppe når jeg har fri, men jeg var så sulten at jeg måtte stå opp og spise hehe. Ser ut som det blir en fin dag her i Stavanger by! Hva driver dere med i dag da?  

Morgen morgen...her var vi oppe kl 7.30, koste oss med barnetv og frokost......barnehagen er stengt, så jeg og datteren min er hjemme å koser oss.......men akkurat nå ble jeg skikkelig kvalm, håper det går ganske fort over, da ho på 3 er ganske aktiv...hehe........ha en fortsatt fin dag alle kommende mars- mammaer....[:D]

God morgen! Jeg har ferie så jeg bare sitter her å sløver...Skal ut i det fine været nå snart[:)] Ha en fin dag alle sammen!

God formiddag! [:D] Nå har jeg akkurat satt bolledeig og skal hvile litt på sofaen mens den hever. Så skal jeg på seinvakt på jobb klokka tre. Blir litt fort trøtt og sliten for tiden, så jeg må komme i gang med treningen ordentlig igjen. Ble ikke så mye trening i ferien..

Ha en fortsatt fin dag jenter! [:)]

Heihei jenter!
nå har jeg spist frokost, og skal begynne og rydde og vaske litt,
skal ha besøk om noen dager og er best jeg begynner tidlig, er jo så trett[:D]

hmmm lurer på om jeg også skal bake noe? [:D] eller pusse bunadssølv...kan ikke spise det da, så tror jeg eventuelt får bake da hehe. hmmm har jo lyst på mat hele tiden jeg..[:D] Får vel komme meg på trening i dag, eller hva sier du Heather? Være med?

eg har netopp stått opp vart seint denne helga har vert på guns n roses konsert i oslo spektrum. så nå he eg fått i meg noe forkost så skal eg på jobb kl 2 til 8 i kveld[;)]

ORIGINAL: Karinamm

eg har netopp stått opp vart seint denne helga har vert på guns n roses konsert i oslo spektrum. så nå he eg fått i meg noe forkost så skal eg på jobb kl 2 til 8 i kveld[;)]

hvordan var konserten? Jeg gadd bare ikke dra..Axl er liksom ikke favoritten i gruppa.. [;)] 

ORIGINAL: Neener

hmmm lurer på om jeg også skal bake noe? [:D] eller pusse bunadssølv...kan ikke spise det da, så tror jeg eventuelt får bake da hehe. hmmm har jo lyst på mat hele tiden jeg..[:D] Får vel komme meg på trening i dag, eller hva sier du Heather? Være med?

Trening sier du?? Vil helst sove.. Zzzzz.. Kankje tirsdag?

ORIGINAL: Heather

ORIGINAL: Neener

Trening sier du?? Vil helst sove.. Zzzzz.. Kankje tirsdag?

hehe flaks at jeg var lenge på kvadrat da? :P Ikke sikkert jeg kan i morgen tho

Back
Topp