GOD MORGEN

desembermor

Glad i forumet
HEI alle desembermødre!!!

Hvordan har dere det i dag? Ferietid snart??

Dette er siste dagen min før 3 uker med ferie,,,gjett om jeg gleder meg til den[:D] Det blir en liten tur til Danmark siste uken, ellers har vi ingen andre planer. Blir nok mye strand og båtliv, dersom været holder seg.

Dere, ferieplaner?

Vi skal vel egentlig ikke på noe serlig ferie men bilcross løp skal det da bli noen av:)

Urk- ingen morgener er gode når en må stå opp i grålysningen og knote seg på jobb! Skulle vært ulovlig å starte arbeidsdagen før klokken 10 =)
Men nå er det bare i dag + en uke igjen så er det 4 uker sommerferie :)
Vet ikke hvor vi skal enda, tar bilen og ser hva det blir til og hvor godværet er =)

Rikti god sommer aill sammen!!!

Her e d bære feri! Ha itj fått sommerjobb å ska videre på VK1 salg og service te høsten.. D e litt kjedeli, spesielt i forhold te at æ ikke får nå pæng.. Bli gjort my heim iallefall å d træng![;)]
Bestilt tur te Rhodos allerede på januar som vise sæ va lurt da dæm justert opp prisan på samme tur'n me over 600 kr per pers på mai.. Æ tvila litt på om vi sku fårrå da æ ikke får nå pæng, men sambo'n sku på tur å nu e alt betalt.. Bli jo siste tur'n ilag, bære oss to, på ei stund så.. Fer iallefall 13 august å ska vær i 14 daga å d bli SÅÅÅ godt!!![:D]  Va på Rhodos i fjor å stortrives der, så d bli nok ikke siste tur'n heller!![8D]

Back
Topp