god morgen

agathe

Blir kjent med forumet
God morgen, alle sammen[;)]

Hvordan er formen? Jeg føler meg pigg og opplagt i dag- ute skinner solen og jeg skal til byen å shoppe litt[8D]

Ønsker alle sammen en riktig fin dag[:D] Nå er det ikke lenge før det er vår tur[8|]- vi får bare nyte den siste tiden med diger mage, vann i kroppen og konstant do-gåing...[:D] Rart med det, men jeg tror jeg kommer til å savne magen litt...[:o]

stor klem fra agathe 35+5

Stakkars deg som spyr[:(] Må være helt forferdelig[:'(]

Ja, shopping er min yndlingshobby også. Lider av et sterkt reirbyggerinstinkt for tiden og hamstrer inn det ene og det andre...[8|] Vasker og rydder alle rom- helt sprøtt[;)]

Morn jenter[:)]

Deilig vær i dag også!!!
Vet ikke helt hva jeg skla fordrive dagen med i dag??
En tur til byen og innom jobben for å si hei allo[:)]

Slappe av og sole meg resten av dagen tenker jeg[:D]

Ha en strålandes dag alle sammen!!

Misuner dere aller som bare kan kose dere hjemme i sola og gå på shopping( jeg og vile). Her sitter jeg på et kontor å jobber.. [:'(][:'(] og råtner bort.. [:-]

God morgen ja[:D]
Ønsker dere alle vaggedamer en super dag!!

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: schnuppa

Misuner dere aller som bare kan kose dere hjemme i sola og gå på shopping( jeg og vile). Her sitter jeg på et kontor å jobber.. [:'(][:'(] og råtner bort.. [:-]

.... snart er du uti permisjon!!!! Får glede deg til det!!!!!!!

He he thank`s, men det er 2 uker med full jobbing igjen.. [&:][&:] 

Mornings [:D]

Idag e ej 34veke på vej [:D][:D] (hehe måtte berre sej d )

Ellers so e d kjempe fint vær , ska en tur hejm å besøke familie idag! blir nok siste gong før fødslen , sida dej bor ett stykke onda , å vil ikkje være der vist fødslen sko starte hehe[:D] blir der sikkert til Onsdag , men kjeme nok til å komme innom BV førde hehe[:D]

Ønske dokke alle en fin dag[:D]

Misuner dere aller som bare kan kose dere hjemme i sola og gå på shopping( jeg og vile). Her sitter jeg på et kontor å jobber.. [:'(][:'(] og råtner bort..

.... snart er du uti permisjon!!!! Får glede deg til det!!!!!!!

He he thank`s, men det er 2 uker med full jobbing igjen.. [&:][&:] 

uff.. du går ut i permisjon når jeg (forhåpentligvis) blir satt i gang... [;)]

Hm så spennende da.. Har de målt henne i det siste? Er hun stor?

Back
Topp