GOD MORGEN!!!!

anjuk

Elsker forumet
GOD MORGEN JENTER!!
 Nå, dere natteranglere, er dere trøtte nå???? Jeg sovna før klokka 20 igår kveld og sov som et barn til klokka sju, da ringer vekkeklokka, og jeg må gjøre klar barnet til barnehagen.
Men nå ligger jeg i senga igjen da[:D][:D][:D][:D]
Ønsker dere alle en strålemde dag, og lykke til med lesingen til dere eksmenskandidater. Idag får jeg vite om jeg besto en eksamen jeg hadde i mai....gruer meg litt til det da....
Stor klem

God morgen til deg også anjuk - og alle andre mødre (eller blivende) her inne! Ser at det har vært natterangel og fest her (uten meg?? *snufs*).

Der sa du noe forresten - jeg skal vel ha sensur på mappe-eksamen i dag jeg... må skynde meg å logge på skoleweb'en og se om det er kommet noe. Ellers jobber jeg med hjemmesiden min (nei, det er vel strengt tatt ikke en del av eksamensforberedelsene det.... [8|]), og senere i dag er det vanngym - jippi! [:D]

vanngym, hva er det??? Jeg har jo nogenlunde en ide, men er det noe for gravide, eller gjør du det også i normal tilstand??[:D][:D][:D]
Vi bor rett ved et svømmebasseng, utendørs, og dir traver jeg hver dag, det er deilig!!! Men akkurat nå er det kaldt, særlig fra dusjen og i bassenget eller omvendt, men i vannet er det deilig!!
Igår SNØDDE det fler steder i nærheten her, spurte damen i butikken om de ikke skulle sette frem julenissene snart[:D][:D][:D]
Skulle ikke tro det var første juni i morgen, nei!!
Lykke til med lesingen da Lenemor, jeg skal kanskje mekke litt vidre på hjemmeoppgaven min om russisk reklamespråk....veldig spennende...kanskje jeg ombestemmer meg[:D][:D][:D]

God morgen!

I dag har jeg allerede gjort det jeg skulle, vasket toalett og bad.
Resten av dagen skal jeg bare kose meg.

God morgen!! [:D] Her i nord er det fint ver, men fremdeles ingen varme å skryte av da.. Blir jo heller aldri det da.. [8D] 

Hallois!!

Jeg er på jobben, og har stått opp tidlig i dag...som vanlig! Merker at jeg blir trøtt på ettermiddagen.

I dag skal bandet mitt spille konsert, så da er jeg nødt til å stresse og styre etter jobben, men det er jo moro da, så det går fint!

Ønsker dere alle en fin dag!

Klem, M

God forrmiddag jenter!

Jeg har sittet å sløvet siden kl. ni i morrest, og surfet på internett med ett halvt øye på "God morgen Norge" på TV2 ( har parabol, sånn at vi får inn norsk TV[:D]). Ute begynner temperaturen å stige, og er nå nærmere 23 grader. Kommer nok ennå til å øke noen grader før det stopper.

Hvordan er formen i dag da? Jeg er sånn passe, har sovet forholdsvis greit...
så er ikke SÅ grinete i dag da (håper jeg).

Vil bare ønske dere alle en fortsatt fin dag!

god morgen ja[:D] nå har jeg hentet baby pakken på apoteket også.. takk for en hyggelig natt alle sammen.. var morsomt. hihi

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: malrodien

god morgen ja[:D] nå har jeg hentet baby pakken på apoteket også.. takk for en hyggelig natt alle sammen.. var morsomt. hihi

ikke verst!!!! det må jeg si.. produktiv du er da...[:D] har samboeren din våkent til liv dA?

jepp han voknet litt før meg[:)] prøvde å liste seg ut men jeg vokna. hehe.. da var det bare å ta på seg fillene å dra til apoteket[:D]

han startet faktisk dagen med å gå inn på babyverdens forum. hehe. vanligvis går han inn på et av bilforumene sine

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: malrodien

han startet faktisk dagen med å gå inn på babyverdens forum. hehe. vanligvis går han inn på et av bilforumene sine

hehe.. så bra.. han lærre fort!! er han her inne nå eller?

nå kjørte jeg han akkurat på jobb (2min unna huset vårt) lat hihi.. han sa han skulle fundere litt på noen vitser mens han jobbet[:D]

ORIGINAL: anjuk

vanngym, hva er det??? Jeg har jo nogenlunde en ide, men er det noe for gravide, eller gjør du det også i normal tilstand??[:D][:D][:D]
Vi bor rett ved et svømmebasseng, utendørs, og dir traver jeg hver dag, det er deilig!!! Men akkurat nå er det kaldt, særlig fra dusjen og i bassenget eller omvendt, men i vannet er det deilig!!
Igår SNØDDE det fler steder i nærheten her, spurte damen i butikken om de ikke skulle sette frem julenissene snart[:D][:D][:D]
Skulle ikke tro det var første juni i morgen, nei!!
Lykke til med lesingen da Lenemor, jeg skal kanskje mekke litt vidre på hjemmeoppgaven min om russisk reklamespråk....veldig spennende...kanskje jeg ombestemmer meg[:D][:D][:D]

Litt treig med å svare jeg anjuk.
Joda, vanngymnastikken er for gravide - vi har variert mellom 4-10 gravide damer + instruktør (min jordmor). Vi holder på en time i varmtvannsbassenget og hopper og spretter og tøyer og bøyer, littegranne pusteøvelser og laaange avslappinger på slutten . Veldig deilig! Dessverre er det bare en gang igjen før sommeren.

Ble dårlig med lesing på meg i dag, for jeg fikk plutselig besøk her, og hun var her nesten til jeg måtte på badingen (uff så synd! [;)]). Men, i morgen er en ny dag med nye sjanser. Men si meg - russisk reklamespråk? Spennende... kanskje?

Back
Topp