"God morgen"

Vita

Blir kjent med forumet
At vi aldri lærer............snuppa har en tendens til å stå opp TIIDLIG om morgenene..sånn i 5-6 tiden..for å si det sånn så er vi heldige om viserene på klokka tikker nærmere 6.... i går kveld kom jeg meg ikke i seng..hadde besøk, og tiden gikk..kan liksom ikke "jage" hjem besøket heller...så nå sitter jeg her stuuup trett..[:'(] sambo er i nordsjøen, så han er det ikke mye hjelp i...men jeg får vel holde ut til snuppa skal ha seg en lur![:-]

SÅnn er det her og!!!

Jeg har lært meg å være "frekk". Så jeg sier at "nå er det sent og jeg skal opp kl 5-6, så jeg må legge meg".
Har men små barn, så må man ta hensyn til at det kommer en dag etterpå og!

kjenner  meg heldig der[:D]

snuppa vår sover bestandig til rindt 7-8[:D]

Er nok den metoden jeg og skulle brukt! Er jo egentlig ikke frekt å si i fra...det er noe annet når sambo er hjemme, da kan vi sove litt nå og da...men når jeg er alene er det mye vanskeligere

ORIGINAL: Vita

Er nok den metoden jeg og skulle brukt! Er jo egentlig ikke frekt å si i fra...det er noe annet når sambo er hjemme, da kan vi sove litt nå og da...men når jeg er alene er det mye vanskeligere

Våre venner har ikke små barn, så de vet ikke å ta hensyn å gå hjem. Så da har jeg lært med den "frekke" måten å gjøre det på.
Deter alltid meg det går utover dagen etterpå og, så da er det jeg som sier fra!
(sambo blir litt sur avog til, men det får bare være)

Våre venner har faktisk barn, men de har besteforeldre som stadig har de på overnatting..så de har liksom fri.. vi har snuppa borte på overnatting gjennomsnittlig en natt i mnd... men trur jeg også skal begynne å "hinte om at det er kvelden" når klokka nærmer seg 0100..

Våre venner har faktisk barn, men de har besteforeldre som stadig har de på overnatting..så de har liksom fri.. vi har snuppa borte på overnatting gjennomsnittlig en natt i mnd... men trur jeg også skal begynne å "hinte om at det er kvelden" når klokka nærmer seg 0100..

Vi har hatt AK på overnatting hele 2 ganger på 2.5 år! Så jeg vet ikke hvordan det er å ha "fri".
Jeg syns faktisk ikke det er frekt å hinte i 01 tiden. Trenger ikke hinte heller, men bare si "at nå er det sent og barnet sår så tidlig opp, så nå er det leggetid her i gården". Er teit om esøket blir sure for det. For det er ikke bare bare å stå opp etter 3 timer søvn og så være fulltidsforelder!

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Vi har hatt AK på overnatting hele 2 ganger på 2.5 år! Så jeg vet ikke hvordan det er å ha "fri".
Jeg syns faktisk ikke det er frekt å hinte i 01 tiden. Trenger ikke hinte heller, men bare si "at nå er det sent og barnet sår så tidlig opp, så nå er det leggetid her i gården". Er teit om esøket blir sure for det. For det er ikke bare bare å stå opp etter 3 timer søvn og så være fulltidsforelder!

Takk!!!!! huff 2 ganger...skal ikke klage vi da..

ORIGINAL: ~Stjernemor~

SÅnn er det her og!!!

Jeg har lært meg å være "frekk". Så jeg sier at "nå er det sent og jeg skal opp kl 5-6, så jeg må legge meg".
Har men små barn, så må man ta hensyn til at det kommer en dag etterpå og!

Dere må jo si fra til besøket! Jeg er jok selv et sånt besøk som har en tendens til å bli lenge fordi jeg synes det er så koselig og glemmer morgendagen litt for mye. Venninnene min er heldigvis flinke til å si fra, og jeg synes ikke det er frekt av dem i det heile tatt. Jeg setter pris på at de minner meg på det. (Det er jo egentlig litt frekt av meg å bli så lenge, når de skal tidlig opp, så da er jeg glad for litt "hjelp" til å slippe det.)

Back
Topp