God Morgen!

Martemamma

Forelsket i forumet
Klokka har så vidt passert halv fem og vi er oppe. Sikkert fordi snuppa sov så lenge i går morges at vi må opp så tidlig i dag...[:'(] Men sånn er det å ha barn... Håper hun snart blir litt trøtt igjen så vi kan sove litt til.

Lurer på åssen vær det blir i dag jeg. Kanskje vi må ut å gå en tur.. også må jeg snart få tak i marsmellows.. skal bake en amerikansk sjokoladekake med marsmellows(gleder meg[:D])til lørdag da.. for da skal jeg feire bursdagen min.

Dere må ha en flotters dag alle sammen!

Klem fra Marte og Ine Amélie!

God morgen[:)]
Her har vi også begynt dagen,men vi begynte den kl 6..
Vi skal møte vizzwazz og Kevin Andr'e i dag vi[:)]

God Morgen ! [:D]

Vi begynte dagen klokken 7 [8D]

Ser ut som det blir fint vær her idag også [:D]

Får snart besøk av vennina mi å gutten hennes fra Stjørdal [:D]
(Unna å Arin) Han er snart 11 mnd`er [:)]
Så blir det å dra på det treffet [:)] Det som skal være her i Verdal idag..
Blir ca 10 stk [:)]

Håper alle får en fin dag ! [:D]

Mornings!
Leon har ikke helt skjønt dette med at klokken er stilt han, så han klarte å sove til 08.30 idag (gammelt 07.30), noe jeg synes var heeelt fantastisk.

Skal møte Lillekaisa idag, og vi skal på Stramopp på Sats. Blir kjempekjekt å komme igang.

Ellers er deg jo Ugly Betty og Lost idag [:D]

Goooood morgen!!! Oki, litt sen morgen da[;)]

I dag skal jeg på Vinterbro-senteret med en venninne, så må vel hoppe i dusjen straks.[;)][:D]

Ha en flott dag da, jenter (og Eppa)![:D]

Go morn[:)] Skal ut å trille tur med ei venninde i dag. Å i kveld begynner one tree hill!!!! å som jeg gleder meg!

ORIGINAL: Bøllefrøetmitt

Go morn[:)] Skal ut å trille tur med ei venninde i dag. Å i kveld begynner one tree hill!!!! å som jeg gleder meg!

Begynner One Tree Hill ikveld?? [:D][:D][:D]

Back
Topp