God Morgen!

CharterHedda

Gift med forumet
Da tusler jeg avgårde til skolen.. Kommer nok til obligatoriske 5minuttene for sent i dag og:P

hva skal du gjøre på i dag da?

Kose deg på skolen.

Var på ikea igår, så her skal det skrus sammen møbler idag.

Så har jeg 2 jenter med vannkopper hjemme, så her kan det bli litt aktivitet i løpet av dagen.Krangler som  bare det for tiden.

God morgen...
Jeg sitter i skrivende stund å laster musikk over på mobilen, slik at jeg har noe å høre på når jeg skal på tur. Jeg skal være flink jente å gå tur idag. Mannen reiste igår, så jeg trenger å ha noe å gjøre... Når jeg har gjort det skal jeg ta en dusj, vaske noen maskiner med klær, og gleder meg mest til middagen egentlig, blomkålsuppe med ekstra blomkål oppi!! Mmmmm, det er godt det:)

Har faktisk gjort en del i dag allerede. Leverte snuppa i bhg tidlig de skal på utflukt så da måtte hun være der til halv 9. Så da jeg kom hjem satt jeg meg ned å forsatte på en skoleoppgave som skal inn neste uke. SÅ nå har jeg en pause, skal å trene etterpå tenkte jeg. Ellers skal vi på baby svømming i dag som er fast hver onsdag.

God morgen , har akkurat spist frokost og så nå skal jeg høåre musikk og rydde i klesskapene våre . Når jeg er ferdig med det skal jeg ut å gå tur med Ariel, kansje en tur påkomunnen om jeg gidder. Skal også lage middag i kveld og så er det vel BV, ikke så mye annet å finne på. Kansje skal jeg bestille flybilett hjem satser for å bli mer sykemeldt, orker ikke å jobbe med ryggen min......[:)]

Nå skal jeg straks traske avgårde til KID og se på gardiner (70% salg..som jeg har nevnt i annen tråd også;) Blir visst som mora mi jeg...ho er kjent for å ha kjøpt ALT "på salg"!!![;)] SOOOOL ute, så gleder meg! Må bare rive meg løs herfra først...lettere sagt enn gjort gett!!

har bare svarte prikker forann øynene i dag... så det blir sengen på meg i dag og... men senere skal eg lage middag....
venter bare på at en kommpisk skal komme å gå på butikken for meg....

jeg skal kose meg med en tur meg sønnen min i finaværet så lenge det er[8D]
støvsuge sofaen!!![8|] kjedelig. (hundene har røyteperiode)
kose litt med hestene mine, før jeg lager middag til mamma og pappa.
rolig dag idag.

Back
Topp