God morgen!

Bollapinnsvin

Elsker forumet
Hepp hepp!!!! I dag er det jaggu freddan igjen. Tiden flyyr!!! [:D]

Nå sitter jeg og snups og spiser frokost. Er litt trøtt i dag. Ble sittende opp og lage kakefigurer...... Lagde to kaker til gubben som han skulle ha med seg på jobb. Med firmalogoen hans på.- Og da måtte jeg jo lage Byggmester Bob også. Og det satt jeg og tusla meg til kl 01.0! Det er seint til å være meg ass.

I dag skal jeg vaske huset. Ellers ingen planer. Bare kose oss! [:D]
Ha en fortreffelig dag alle sammen! [:)]

Hei berter!
I dag skal vi på besøk til ei venninne og gutten hennes som er noen uker yngre enn mini. Skal spise lunsj og kose oss.
I kveld skal jeg spille håndballcup. 3 kamper. Gleder meg til å spille. Går vi videre blir det kamper i morgen også. I morgen kveld skal vi på 30-års lag til ei venninne, så det blir nok ikke noe BV på meg før på søndagen. Mini skal sove over hos mormor, og de kommer til å kose seg glugg i hjel[:D][:D]. Full helg med andre ord.
Ha en fin dag, og en flott helg!

ORIGINAL: *MiniOgSnupiLure*

Hei berter!
I dag skal vi på besøk til ei venninne og gutten hennes som er noen uker yngre enn mini. Skal spise lunsj og kose oss.
I kveld skal jeg spille håndballcup. 3 kamper. Gleder meg til å spille. Går vi videre blir det kamper i morgen også. I morgen kveld skal vi på 30-års lag til ei venninne, så det blir nok ikke noe BV på meg før på søndagen. Mini skal sove over hos mormor, og de kommer til å kose seg glugg i hjel[:D][:D]. Full helg med andre ord.
Ha en fin dag, og en flott helg!

Lykke til på cup!!!! Så moro! Hvilket lag spiller du på? ( har spurt før i en egen tråd, men du gadd ikke svare ..... [;)] ) Send pm da om du ikke vil offentliggjøre det her [:D]

Moooooooorgen[:D]

Huff...er skikkelig slitsomt å stå opp hver eneste morgen kl. 06.35 presis[8|] Men men, er vel en av "ulempene" ved å være forelder[;)] Hehe...blir alene hjemme i kveld med bikkjer...katt og barn, siden samboer skal ut med jobben[&:] Så jeg komemr nok ikke til å legge meg før jeg vet sikkert at han har fått lagt seg, takler ikke det i lengden, er så redd for at det skal skje noe,e lelr at han skal bli for full eller noe[&:]

Skal rydde litt, trille på butikken, og handle snop, brus og grandiosa så jeg kan kose meg med i kveld[;)] Hehe...sånn sett er det godt å være alene[;)]

Øsnker dere en strålende helg alle sammen[:D]

God morgen!!
Nå sitter jeg og daffer litt, før jeg skal "ta av"!! Er jo fredag, og skal vaske hus!![:D][:D]
Nora ligger å sover, håper hun gjør det ei stund til, så jeg rekker å komme
et stykke på vei i husvasken..[:)]

Etter det er unnagjort, så skal jeg pakke..
vi reiser til Molde i helga, skal i dåp til lille-pia
til broren til sambo! Blir koselig![:)]

Ha en superduper fredag alle sammen![:D]

God morgen [:)] I dag er det kosedag [:)]  Samboer har fri i dag, han er ute å triller snuppa en tur nå. Så skal vi finne på ett eller annet sammen alle tre etterpå! Han reiser nemlig bort i morgen og blir borte til tirsdags kvelden.
Ha en fin dag alle sammen, og god helg til dere som blir opptatt heile helga [:)] (sjøl blir jeg vel hengende innpå her i morra kveld når jeg er alene)

ORIGINAL: TMB

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Hepp hepp!!!! I dag er det jaggu freddan igjen. Tiden flyyr!!! [:D]

Nå sitter jeg og snups og spiser frokost. Er litt trøtt i dag. Ble sittende opp og lage kakefigurer...... Lagde to kaker til gubben som han skulle ha med seg på jobb. Med firmalogoen hans på.- Og da måtte jeg jo lage Byggmester Bob også. Og det satt jeg og tusla meg til kl 01.0! Det er seint til å være meg ass.

I dag skal jeg vaske huset. Ellers ingen planer. Bare kose oss! [:D]
Ha en fortreffelig dag alle sammen! [:)]

Du tok ikke bilder da??[:D]

Jo da [:D][;)][:)]

Back
Topp