God Morgen

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
alle sammen.....Ehh.....Til alle som ikke er her [:)]

Da var det lillejulaften dere og snaaaaaart juleaften.
Venter fortsatt ivrig på julestemninga, men den kommer vel kanskje snikende ikveld når treet er pyntet og alle pakkene ligger under.

Suppa var ikke helt villig til å sove inatt - var masse våken frem til kl 4 og kl åtte var det bare å komme seg ut av senga.
Så Beijbi er trøtt i trynet idag...Jaja, det går vel over. Tenker jeg legger meg litt i badekaret når gubben står opp [:)]

Ellers så skal vi besøke tanta mi. Hu har ei lita jente på 4 år som er sååååå glad i Celine. Så vi har kjøpt en liten ekstra gave til henne fra Celine som hun skal få idag. (Hun kaller meg også tante + at jeg er fadder for henne)
Hun er så skjønn. Holder hardt rundt Celine ogå sier hun :'Ååååååå, jej ejsker deg. Du ej min beste venn Cejine'
Så hærlig vettu....hehe!

Dere skal idag da jenter??
Bare slappe av å kose dere med jula?!

Stor og varm juleklem fra Beijbi og lille beijbi [:D][;)]

Hei!
Her kom julestemningen for fullt i mårrest! Sto opp til tente lys, og med at det SNØR ute[:)] Å som jeg gleder meg til i morgen!!
Idag skal vi til mamma og pappa å spise julegrøt med mandel i, vi blir 12 stykker som skal krangle om mandelen[;)] hehe..

HA EN FIN LILLEJULAFTEN ALLE SAMMEN, OG EI GOD JUL!!

Juleklem fra Ørjan og Margrethe[;)]

ORIGINAL: Margrethe82

Hei!
Her kom julestemningen for fullt i mårrest! Sto opp til tente lys, og med at det SNØR ute[:)] Å som jeg gleder meg til i morgen!!
Idag skal vi til mamma og pappa å spise julegrøt med mandel i, vi blir 12 stykker som skal krangle om mandelen[;)] hehe..

HA EN FIN LILLEJULAFTEN ALLE SAMMEN, OG EI GOD JUL!!

Juleklem fra Ørjan og Margrethe[;)]

Ååååh....Risgrøt er namme....Så deilig!
Krysser fingrene for at du får mandelen [:D]
Kose dere masse.

Gog morgen.  vi skal overlevere restene av gavene  idag. så skal vi ha en rolig koselig kveld hjemme.
var hos mine foreldre i går. det var kos .skal bort i morgen også[:D]

Jeg skal vaske kjøkkenet og gangen, pakke inn julegavene til ungene, kjøpe og pynte juletre, bake pepperkaker og marsipan og pynte huset. Ja også må jeg vaske litt klær...

Lurer på om det blir jul her i huset jeg, jaja, det blir det vel.
en hvis jeg ikke snart kommer igang blir det en rotete jul!

Starta dagen idag med en dusj, og syns liksom håret tørka så sakte. Så oppdaga jeg at jeg hadde glemt å skylle ut balsamen[&:]

Julestemninga kommer snikende her hos meg nå. Har satt på julemusikk og mer og mer julepynt kommer fram

ORIGINAL: delfie

Jeg skal vaske kjøkkenet og gangen, pakke inn julegavene til ungene, kjøpe og pynte juletre, bake pepperkaker og marsipan og pynte huset. Ja også må jeg vaske litt klær...

Lurer på om det blir jul her i huset jeg, jaja, det blir det vel.
en hvis jeg ikke snart kommer igang blir det en rotete jul!

Starta dagen idag med en dusj, og syns liksom håret tørka så sakte. Så oppdaga jeg at jeg hadde glemt å skylle ut balsamen[&:]

Julestemninga kommer snikende her hos meg nå. Har satt på julemusikk og mer og mer julepynt kommer fram

Hehe...Det er godt gjort [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp