God morgen

Dina_

Elsker forumet
I dag er de jamen i meg lille julaften...
Mangler enda julestemningen her[8|] Håper den kommer snikende utover dagen.
I dag "flytter" vi ut til mamma og pappa å skal vær der noen netter. Det blir kjempe koselig[:)]
Så skal vi til en venninde som har en gutt som er født samme dag som Maylén. Bytte litt pakker å kose oss.

Ha en flott dag jenter[:D]

God morgen alle sammen..
Ja, i dag er det lille julaften[:)] Venter i spenning på om jule stemningen skal komme i dag..
Skal en snartur på jobb i dag. (skjønner ikke hvorfor det må være åpent i byen lille julaften, men men)
Meldt storm til i kveld og morgen, så vi får se om det kommer noen god jule stemning.

Men i morgen er det julaften[:)] Gleder meg, tror det blir en fin dag sammen med samboer og Aleksander[:)]

Ha en kjempe fin lille julaften alle sammen.

God morgen alle sammen!

Jeg og savner den der julestemninga..[X(] Hele familien har ligget med farang de siste dagene, så har vel litt med det og gjøre tenker jeg.. nå er både størsten og sambo frisk, men magen min er ikke helt god, og Nora sin er ikke helt god enda...[:(] Satser på at det bedrer seg i løpet av kort tid..

Idag skal far og sønn handle juletre (har ikke rukket det enda..), og litt pålegg til mellomjula, så skal vi levere ut alle julegavene, å vaske og rydde litt.. henger litt etter siden vi har vørt syk, men jul blir det alikavell..![:D]
Ikveld skal jeg tenne masse stearinlys, pynte juletre, å bare kose meg.. gleder meg..[:)]

Ha en flott lillejulaften!![:)]

Klemmer fra meg..

God Morgen!
Jeg må jammen si at jeg er i skikkelig julestemning, gleder meg sånn til imorgen!
Selv om det er helt bart på bakken[8|].
I dag skal vi bare slappe av, kanskje trille en tur i ettermiddag.
Og i kveld skal vi pynte treet[:D]

Ha en fin lillejulaften da jenter![:)]

Klemmer fra Sandra

Back
Topp