God morgen.

venoka

Elsker forumet
Da er jeg snart på farten, skal henge opp klær også fyker jeg til mamma. vi skal bake kakemenn[:D]

sambo og vigers skal til tr.hjem. den ene kjøkkenskapet vårt er ødelagt og vi MÅ ha det. ikke snakk om de kunne sende det med bå¨ten til oss så de må dra oppover[:@][:'(]

skal til frisøren kl 14.00.

gleder meg[:D]

ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen [:)]
Vi skal på helsestasjonen på 8 mnd kontroll i dag (litt seint). Etterpå skal vi en tur i barnehagen min og ønske god jul til alle der [:)]
Ha en flott dag alle sammen [:)]

Det var en mørk og stormfull morgen...

Jepp...sånn er det her...vinden smyger seg rundt husveggene og det er skikkelig stormvær. Og det skal mye til før vinden tar tak i huset vårt, siden vi ligger i en form for grop og er godt beskyttet for vær og vind. Skikkelig drittvær og ikke en eneste antydning til julesne[&:]

Må rydde i dag, og vaske klær, vært så slapp med ryddingen i det siste. Er så sliten. Begynner å bli syk også, så typisk nå rett før jul. Lurer på om jeg bare skal drite i å dra ut på byen på fredag selvom jeg har kjempelyst. Føler at jeg ikke har tid til det i grunn[:(]

God morgen!
I dag må vi nok en gang rømme huset. De har gravd og sprengt i gata vår i snart 3 uker, og jeg holder på å bli gal. Kjenner at jeg blir litt deppa av det. Er ikke bare bare å pakke sammen med en liten en OG en hund i denne kulda. Blir så sliten og har ingen julefølelse i det hele tatt. Uff! Ja , nok om det.
Håper å få pyntet juletreet i kvel, men egentlig trengs det litt ryddings her først. Og det vet jeg ikke om jeg orker. Men jeg må, for vi skal ha gjester på julaften.
Satser på at jeg får kjøpt de siste gavene også i kveld, for er klar for å få det ferdig.
Ha en fin fin dag damer.

God morgen!!

Idag skal vi på grøt fest på åpen bhg på helsestasjonen, gleder meg[:D]

Back
Topp