God morgen!!!

Stredet

Elsker forumet
God morgen lille poop!!
Endelig fikk jeg selskap her inne gitt [;)]

Skal snart begynne å virke da, må til byen og levere noen papirer i banken.
Så skal Iver og jeg på besøk i barnehagen min.

I kveld er det juleavslutning med klassen til William - jeg er klassekontakt, så har litt og ordne til det også.

HA EN SUPERDUPER FØRJULSDAG ALLE SAMMEN [;)]

god morgen fru Stredet[:D]

her er d skikkelig drittvær og jeg mangler en ordentlig vogn![:@] (les annen tråd)
så vi skal faktisk gjøre minst mulig av ute aktiviteter..[8D]

skal heller se om ikke jeg får vaska resten av huset, og ordnet på gjesterommene[:)]

ha en strååålende dag da tupper[:D][:D]

God Morgen jenter!

Idag er det vaskedag [&:]
Svigermor skal ha Celine, skal snart opp å levere henne, så da skal jeg bruke dagen på å få gjort reint til jul her.
Skal bli deilig å vaske i sammenheng og bli fort ferdig - for som regel så blir det jo bare litt nå og litt da.

Skal også ut å prøve å få tak i et finfint juletre.... [:)]

Ha en fin onsdag snupper!

God Morgen !!

Det er 5 dager igjen til jul.Jippi...[:D]

Ha en flott dag alle sammen!

Idag skal jeg prøve å få vaska litt her. Kjøpte julegardiner til kjøkkenet igår så de skal få komme opp idag.
Har ikke hatt julefølelse i det hele tatt enda, men seint i går kveld bakte jeg og Snuppa sandnøtter og da kom jula snikendes inn i sjela mi. Var ferdig å bake kl 12 inatt, kan tro Snuppa var trøtt da hun skulle på skolen idag! Men hun kan takke seg sjøl, sandnøtter var det eneste hun ville ha med på avslutninga på skolen idag. Det er det beste hun vet! Og hun ville svært gjerne være med å bake dem, sjøl om det ble seint.

Dessuten må jeg nok til byen å handle en gang til, tenkte jeg skulle få unna alt igår, men så glemte jeg å kjøpe skjorta til Lillemann som jeg hadde hengt av i en butikk. Fant den dødsstilige dressen til han på cubus tror jeg det var. Svart dressbukse, rosa penskjorte og svart vest. Men de hadde selvfølgelig ikke ei eneste bukse i 98 da. Så da blir det bare skjorta og ei nesten pen bukse fra en annen butikk.
Dessuten har jeg igjen noen gaver enda.

Det var foresten grusomt å handle i julestyret i byen med tre barn på slep. Det toppa seg da Frøkna fant ut at hun var sulten og ville ha mat NÅÅÅÅ, akkurat da Snuppa var i prøverommet og prøvde julekjole. Og Lillemann, mot sin vilje, hadde blitt plassert i fotenden av vogna til Frøkna fordi han bare stakk av og jeg var lei av å løpe ut av butikken og huke tak i han annethvert minutt. Så fant jeg ikke smokken til Frøkna og ga henne da Lillemann sin, tenkte at så heldig jeg var som fant hans smokk, nå blir det bra. Men det ble det jo slettes ikke da, for Lillemann syntes det var fryktelig urettferdig at hun skulle ha hans smokk! Og tok den fra henne hele tiden. Dermed hadde jeg to små som hylte i vogna der...

Nei nå roper Frøkna på meg fra gulvet her... Lillemann har foresten ikke våkna enda, han som pleier å våkne såå tidlig! Tror det tok på med bytur på han igår...

god morgen. vi skal på søvn gruppe i dag , for første gang spennende å se om det er noe for oss og se hva det er egentlig.. prøve å rydde litt da.. sier det hver dag tror jeg hehe .[:D]lenge leve latskapen

God morgen alle sammen!!! [:)]

Dagen min starta ganske rolig og greit. De to største spiste frokost mens jeg ga Niklas melk. Når han hadde rapet så lå han å lekte mens jeg gjorde de store klare for siste skoledag.

Linnea går jo på gamleskolen, så ho må ta bussen på morran. Sendte ho avgårde 8.10. Men tror dere ikke ho kom tilbake da???? For ho hadde glemt å si noe!!!!!!!! [:@]

Det endte jo opp med at ho mista bussen!! Jeg stod i morgenkåpe, Niklas var i pysj og våt nattbleie og Hedda SOV!

Ble litt av et stress for å få kjørt ho på skolen kan dere tro!  Så når jeg kom tilbake var jeg SUR!! [>:][>:]

Men nå er jeg blid igjen [:D] Har laget 2 kilo pepperkakedeig til ~prinsessene~ og sitter nå å spiser frokost. Niklas sover, og kl.11.15 skal vi på julegudstjeneste med skolen [:)]

Selv om jeg ikke er troende, så synes jeg det er veldig koselig å gå i kirken i jula.... Jeg er jo ikke direkte IKKEtroende heller da...Vet bare ikke HVA jeg skal tro på.... [8|]

Senere i dag skal vi i bursdag til svigerfar.

Jeg gjorde rent hele huset i går, så resten av uka nå blir det bare det vanlige... Klesvask, oppvask etc...

Gavene er jeg ferdig med, endelig. Deilig! [:)]

Men jeg har ganske mange kakebestillinger + et julekoldtbord denne uka. Så jeg har litt jobb alikevel. Men det blir noe annet med sånn jobb man tjener penger på, enn det vanlige slaveriet hjemme [:D]

go morgen!
Vi tenkte å dra på babykino i dag vi.

Fant ut at det går "det gyldne kompasset" på kino i dag kl 13.

I Ettermiddag skal vi ut og kjøpe julegaven til Adrian.

Ha en fin dag dere også [:)][:)]

God morgen alle junitupper!

Ja i dag er det så kaldt at vi ikke kan ut å trille, f.. vært kaldt i 3 uker nå[&:]

Så da blir vaskedag i dag å. Skal gjøre ferdig kjelleren nå i dag med vask og pynting..........dert er det 2 soverom, bad, stue kjøkken og ganger[&:]  fint med stort hus men ikke når alt skal vaskes[&:]

Ha en super deg!!!!

Vi skal på shopping idag, handle siste rest av julegavene [:)]
Jonas er skamtrøtt etter å ha sovet dårlig i natt, men det passer fint, for da kan han sove masse i vognen mens jeg går i butikker [:D]
Er forresten skamtrøtt selv, men begynner å bli så vant til det nå! Går rundt i den evige tåka mi og tenker at det ordner seg nok.. hehe

Back
Topp