Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! I dag føler vi oss nesten uthvilt her i huset, det er ikke så verst skal jeg fortelle dere [;)]
Om ikke lenge skal vi på babysang, så må jeg i posten å hente et par pakker. Samt skrive ferdig julekortene, det begynner vel å bli på tide. I kveld er det venninneklubb, det blir kjekt [:)]
Ønsker alle en flott dag [:)]
God morgen! Her er det kaldt. -12 grader. BRRR! I natt sov mini HELE natten igjennom[:D][:D]. Det var veldig deilig for en gang skyld. I dag skal vi på babysvømming, og så skal vi handle julegaver sammen med mormor og oldemor. Ha en flott dag alle sammen!
Her skjer det ikke så mye, står i ett evig kaos av julegaver og gaveekser som skal sendes i morgen, så kvelden blir rimelig kaotisk. For samboer reiser avgårde på julebord i morgen, så de gavene som skal sendes, må bli ferdig pakket i kveld...
Vi er i Bergen på besøk hos en venninne. Hun er på skolen nå, men vi skal snart ut å treffe noen gravide venninner av meg [;)]
Og ikke minst SHOPPE (hvertfall litt [;)]) !!!
Må bare ta det rolig fram til jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å kaste opp eller noe [&:]