God morgen

venoka

Elsker forumet
Nå har snuppa sin første dupp. orker ikke å legge meg igjen for da blir jeg så trøtt[8D]

Idag skal vi trille en tur også skal Mie till mamma et par timer så jeg får satt sammen noen kjøkken skap.

ellers så har jeg ikke så store planer.

dere skal idag?

Hei! I dag føler vi oss nesten uthvilt her i huset, det er ikke så verst skal jeg fortelle dere [;)]
Om ikke lenge skal vi på babysang, så må jeg i posten å hente et par pakker. Samt skrive ferdig julekortene, det begynner vel å bli på tide. I kveld er det venninneklubb, det blir kjekt [:)]
Ønsker alle en flott dag [:)]

Morn, morn[:D]

vi skal bare være hjemme..
kansje ut og handle noen julegaver...
ellers skal vi bare kose oss[;)]

Ha en super dag alle sammen[:D]

God morgen!
Her er det kaldt. -12 grader. BRRR!
I natt sov mini HELE natten igjennom[:D][:D]. Det var veldig deilig for en gang skyld.
I dag skal vi på babysvømming, og så skal vi handle julegaver sammen med mormor og oldemor.
Ha en flott dag alle sammen!

Morgen!

Her skjer det ikke så mye, står i ett evig kaos av julegaver og gaveekser som skal sendes i morgen, så kvelden blir rimelig kaotisk. For samboer reiser avgårde på julebord i morgen, så de gavene som skal sendes, må bli ferdig pakket i kveld...

Mornings.. [:D]

Nå har me nettopp kommet hjem fra lucia gudstjeneste med barnehagen. Så koselig [:)]

Var ute og trilla før 8 i dag!

Småen sutra og hylte fra halv 4 til 7, [:'(] da sto vi opp, og han ble lekende glad. [8D]

Lurer på om det er påtide med en liten hvil på sofaen snart, hviiiis småen har lyst til å sove etter maten kl 10 [;)]

Vi er i Bergen på besøk hos en venninne. Hun er på skolen nå, men vi skal snart ut å treffe noen gravide venninner av meg [;)]
Og ikke minst SHOPPE (hvertfall litt [;)]) !!!
Må bare ta det rolig fram til jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å kaste opp eller noe [&:]

Back
Topp