God Morgen

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Jaja...Så satt jeg her da....Heeeelt alene.

Ingen som har stått opp enda heller....hmmm?!?!

Gleder meg så til imorra jeg, for da er det LØNNING....Satser på en tur ut på shopping da ja..hehe!
Det skal bli deilig ja......

Så idag blir det vel ikke store greiene. Var på farta i hele går, så tar det vel litt med ro idag.

Har dere noen planer for dagen da?

ja nå er det jeg som sitter her helt alene...

skal ut i dag, pengene kom tidlig i desember...brukte en del i går , men et var ikke nok[:D]

ha en fin dag [:D]

Er her litt sånn til og fra......[:D]

Morro å bruke penger ja....Elsker å ut på shopping. Men stort sett så ender jeg opp med masse til Celine og ingenting til meg selv [&o]

God morgen!!
Er å plass eg [;)]
God fyr i ovnen og morgenkaffen i koppen.
Iver ligger på gulvet og leker.

I dag skal jeg rydde og begynne så smått og pynte litt til jul, gå en lang trilletur med lille skatt, kjøre William på Fotball-fritids og kaaaanskje begynne på julebaksten.

Ha en riktig super dag jenter [;)]

Hei alle sammen!  Har hatt en for j......... natt[&:]. Lillegutt har surmulet fra klokka 2, har vært oppe ca 100 ganger[:'(] og putta i smokken........... Vet ikke hva som går av han men tror det er tennene, puh håper de kommer nå. Kulene kjennes godt iallefall.

Blir en slitsom trøtt dag i dag tror jeg

Håper alle dere andre en littt mere opplagt en meg og et dere får en super duper dag.

God morgen!
I dag skal jeg ikke så mye egentlig.
Skal i butikken å handle og så skal jeg lake en kake eller noe annet godt til jeg skal ha besøk av mine gode venninner og bebbiser Miss piggy med Lucas(eller merry christmas er det vel nå) og pliiingrid med Olve.
Aner ikke hva jeg skal lage ennå så det er bare å komme med forslag. [:)]
Så må jeg rydde og vaske littegrann så det ikke ser heeelt bomba ut i den lille leiligheten min. [;)]
Ha en fin dag jenter[:)]

Morning!

Jeg og Linusen sov i stua i natt vi[8D] For etter nattmaten kl 1 ville han ikke sove, og det hjalp vel egentlig ikke på at pappan lyste opp rommet med pcskjermen... SÅ da gikk vi ned og han sovna rett etter å ha fått pupp, og sov til kl 8.30! Var sjokka jeg!

Nå er vi kommet oss på jobb og har en god del ting å gjøre.

Gleder meg til vi får penger ja!!! Julegave shopping!

Go morn!

Tuva sov til ti på hal 9 idag!!! det var deilig [:)]

Vi skal ha barseltreff kl 11 så jeg har baka gullerotkake [8D][:)]

Kommer fødselspengene i morgen??

Mårnings folkens[:)]  fikk sove til halv 10 i dag, det var godt det[:)]

planene for dagen er få..  det snør plutselig siiiiiiiiiinsyyyykt mye her..[&:]

dere får ha en flott dag jenter..[:D]

Back
Topp