God morgen =)

jealie26

Gift med forumet
Hva skal dere søte jenter finne på for noe i dag da? Jeg er alene helt til i morgen jeg, min kjære er på julebord med jobben sin i dag, i grimstad..så her sitter jeg. Skulle egentlig på jentekveld, men jeg finner ikke barnevakt..arrg, at ikke min mamma bor nærmere assa[;)]
Så blir idol og senkveld på meg i kveld...
Men så er det bare 4 dager til vi reiser til syden, jeg gleeeeeder meg!!!! Det blir digg det...

Nå har vi spist frokost og kost oss litt, mens vi venter på at pappa skal våkne. Han jobba til langt på natt. Seinere i dag skal vi hente søskenbarnet til sambo på skolen, han er 9 år, og så reiser vi en tur til Kongsvinger for å gjøre unna noen julegaver, og så videre til Charlottenberg for å se om vi finner noa julegaver der. Er nattåpent der i dag. Så da vi kommer hjem igjen er det sikkert leggedags for knerten, og vi skal nok få med oss senkveld! [:D]
Ønsker dere alle en fin dag! [;)] 

Her skal vi først på svømming, så handle litt julegaver og deretter hente Tobias hos dagmamma. Sambo kommer hjem fra jobb tidligere enn vanlig, så vi får spist en bedre middag sammen alle sammen.
I kveld blir jeg alene, for sambo skal på jobb igjen. Da blir det nok idol og senkveld på meg.
Ha en kjempe fin dag alle sammen[:D]

go måren snupper!!

her skal vi på shopping! julebord ikveld å jeg har ingen klær!kriiise!
så da måå jeg få handla noe nytt. spørst om jeg finner noe da[8D]

ellers stod vi opp 10, stellte oss, spiste frokost, fyrte i peisen, å nå sitter jeg her.
tenkte å få til en liten trilletur nå snart før jeg drar på shopping[:D]
Så blir det vel litt julegaver og tenker jeg. er så kooselig å handle julegaver!

Fikk sove helt til halv ni i dag jeg[:D] La Patrick kl 20.30 i går kveld!  

I dag skal vi ha BARNEFRI!!!!!!!  Patrick skal til "tanta" si og Synnøve skal til mormor og morfar.(der skal hun være hele helga) 
Så i kveld skal vi leie flim, drikke litt alkoholer og bare kose oss! I morgen skal jeg sove lenge!  [:D]

God morgen snupper!!

Idag har jeg fått sove lenge, etter en natt med mye mareritt (har mer nå enn da jeg gikk gravid, så jeg holder på å bli sprø). Så nå har jeg akkurat gjort ferdig julekortene, skal sende de imorgen. Frokost har jeg også fått i meg. Samboer er å fikser litt bil, Kristoffer sover og jeg sitter og pakker inn noen julegaver som kom i posten idag (kalendere fra Fotoknudsen- bildene ble litt rare....så jeg er litt skuffa rett og slett).

Etterpå skal vi alle tre dra hjem til svigers, hvor nå familien er samlet. Tantebarna og svigerinna mi kom hjem på juleferie fra utlandet igår, så vi får treffe de så mye vi kan fremover! Der blir vi noen timer, før vi drar hjem og forbereder middag med et vennepar. Lasagne, hvitløksbaguetter og salat[:D] Godt!!

Kos dere idag snupper!

Har vært på shopping med søstra mi i dag, sittet på cafe og kikket litt i butikker [:)] Blir en rolig kveld med TV her tenker jeg!

Back
Topp