God morgen

Litt Bitch?

Glad i forumet
Hei hopp, hvordan har dere det idag?
Her har vi sovet mer enn hva vi har gjort siden han kom til så vi er ganske utvilt og det er bare så godt. Håper det kan fortsette slik.
Idag har jeg tenkt å pakke inn endel gaver og få litt oversikt over hvem jeg mangler og slikt. Har kjøpt masse på jan av div ting som jeg skal pakke inn.
Håper dere får kost dere idag da er jo 1.advent å greier og så da er det tid for kos. Og ikke minst håndball i ettermiddag, gleder meg masse til VM starter nå ja.

Go morgen[:D]
Jeg og Hanna driver og steller istand adventsfrokost..... Skal tenne første lyset i staken når gubben står opp!! Senere idag skal vi ut på hotellet og spise julemiddag sammen med svigers.... Gleder meg til årets første pinnekjøttmiddag[:)]

[:D]mornings[:D]

idag skal vi slappe av hjemme var avgårde i hele går kveld piste julemiddag mmm manglet bare sambo og pakker så hadde dagen vært perfekt!

men i ettermidag skal vi gå i nisse tog det gleder vi oss til skal ta masse bilder og legge ut!
mats sov ikke like lenge som han pleier i dag så nå ligger han ute i vogna og sover!!

god morgen ja, nå sitter vi og spiser brødskive med leverpostei, er så godt så. men tven er nesten mer spennedes en maten da, hehe

Go morn!
I dag sov jeg til over 10... [8D] Litt dårlig samvittighet for det da men. [&:]
Må vel skrive julekort i dag da, tenker jeg. Det er såååå kjedelig!! [:-]

ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: Eden

Go morn!
I dag sov jeg til over 10... [8D] Litt dårlig samvittighet for det da men. [&:]
Må vel skrive julekort i dag da, tenker jeg. Det er såååå kjedelig!! [:-]

ikke ha dårlig samvittighet vel! Nyt det!

Det var veldig deilig ja! Skal prøve å ikke ha dårlig samvittighet. [;)]

Back
Topp