God morgen

venoka

Elsker forumet
Morn morn.[:D]

Idag er det ganske fint vær her trur jeg, men kaldt.

skal trille en tur ned til byen iag, må kjøpe litt småtteri også skulle jeg kjøpt bursdagsgave til sambo.
Vet ikke hva jeg skal kjøpe.

også skal jeg på jobb 1545. vil helst ha fri da.

dere skal idag?

Fredagskos fra oss[:D]

god morgen =)=)

koselig med trille utr =)=)

jeg skulle egentlig på skolen i kveld g på dagen i morgen, men forelesningene har blitt avlyst gitt. litt dumt egentlig, det vil si da blir det to helge samlinger på nyåret.. (en av dem er på kasper sin bursdag, og den er viktig, tyyyyyisk)... men da ble det helg på meg og =)=)

God morgen[:D]
I dag skal vi rydde og gjøre litt rent så alt er klart til hælga[:)]
Hvis været blir bra tar vi en liten tur til byen og handler litt julegaver. Må få kjøpt bursdagsgave til eldstemann også, han har bursdag på mandag[:D]
Ha en super dag alle sammen

God morgen!!

Idag er formen mye bedre. Skal gå å legge meg litt igjen. Er så trøtt

I dag skal jeg på undertøys show på parksentret!![:D]

Så skal vi pakke for i morra drar vi!!!![8D]

God morgen[:D]

I dag skal vi ingenting, på bua og kjøpe strømper. Så er det julebord med jobben til sambo i kveld... Gruer meg egentlig litt... Kjenner ingen av de han jobber med....[&:][&:] Meeeen sikkert god mat da[:)] Svigers kommer langveis fra for og passe mini[:)]

Morgen[;)]

Sene oppe idag vi...hehe...men godt var det[:)] I dag blir det helgevask, er ikke så rotete så det går vel rimelig kjapt tenker jeg...snart skifting på småen...og full fyr i ovnen[:)] Har noen minusgrader her, så da må man gjøre det[;)]

God morgen![:D]

Her snør det![:'(] Skal ikke så mye i dag, trille en tur til butikke og finne bursdagsgave til søskenbarnet til snuppa, og noe middagsmat. Så blir det gullrekka i kveld da, det er de planene jeg har![;)]

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

GOD MORGEN!!!!
I dag sov smulen helt til 8.20 :)  Deilig!!
Nå ligger hun ute å hviler, har ingen planer for dagen.
Bare kose oss!
Ha en flott dag alle sammen!

Back
Topp