God morgen!!

MV07

Gift med forumet
God morgen!!!
Ingen god morgen tråd enda....?
Sover du lenge i dag,mamma sin engel????
[8D]
I dag skal vi på nabo treff, gleder oss til det. Er alltid så koselig!!
Hva er planene deres i dag da??

Hehe...så du har lagt merke til at det vanligvis er jeg som starter morgentrådene?[8D]

Neida, var bare treg med å slå på maskina, måtte jo tenne i ovnen og mate Oliver først[;)]

Men GOD MORGEN ALLE SAMMEN[:D]

Samboer kommer hjem idag[:)] Riktignok bare vært en natt borte, men er så ekkelt å være alene hjemme for det[8D] Så skal jeg lese...lese...lese...lese til teorieksamen som jeg skal ha i morgen. Gruer meg sånn at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg[&:] Er såååå redd for å dumpe...

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Hehe...så du har lagt merke til at det vanligvis er jeg som starter morgentrådene?[8D]

Neida, var bare treg med å slå på maskina, måtte jo tenne i ovnen og mate Oliver først[;)]

Men GOD MORGEN ALLE SAMMEN[:D]

Samboer kommer hjem idag[:)] Riktignok bare vært en natt borte, men er så ekkelt å være alene hjemme for det[8D] Så skal jeg lese...lese...lese...lese til teorieksamen som jeg skal ha i morgen. Gruer meg sånn at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg[&:] Er såååå redd for å dumpe...

Ja, i dag var det noe som manglet her inne [8D]
Masse lykke til på teorien

God morgen[:D]
Begynner og kjede meg[:'(]
Går jo på krykker etter operasjonen så kommer meg inngen plass[:(]
Så sitter nå her Med Elias og homper oss i rundt, samboer er på jobb[:'(]
Men..men så vi skal ikke så mye i dag[:'(]
Ha en fin dag alle sammen[:)]

God formiddag!![:D]

Nå har vi rørlegger hjem til oss, endelig fixa oppvaskmaskina, den står på å durer nå!!!!
KONGE!!!!!!!!!!![:D][:D]
Aldri mer vaske opp for hånd!!![:D] (hehe..sambo som har tatt seg av det da, men da slipper han d mere da![:D])

Men han rørleggeren er enda ikke ferdi, han skal kappe en god del rør, fordi nå bynner vi med
oppussing av bad... tre små rom skal bli et stort![:D]Blir så digg når det blir ferdig!![:D] men kan nok ikke regne
med å bli ferdi før uti mars kanskje... sambo skal gjøre det meste selv... men det blir bra!![:D]

Ellers så skal vi ikke gjøre så masse egentli.. gå å hente storebror på skolen når han er ferdi..[;)]

Nå ligger snuppa  inn i vogga si på stua å sover( det har hun ikke gjort siden hun var 2 mnd, men sovna dønn..[:)])... rørleggeren valser jo ut å inn av døra hele tia,
så ville ikke ha henne i vogna der han skal bråke å styre...

Håper alle får en toppers dag idag!! klemmer fra meg..

I dag skal vi slappe av. Var så dønn sliten i går, så i dag skal jeg ikke stresse med noe som helst.
Vi har allerede vært ute en tur i banken og i butikken, så resten av dagen blir vi inne. Litt dumt, for det er knallvær ute. Men, jeg orker bare ikke. Helt tom for energi.
I kveld blir det Grey's og BV[:D].
HA EN FIN FIN DAG!

Idag er det ingenting annet på tapenten enn
                               rydding [:)] Eller kanskje ikke det en gang [:D][;)]

HA EN SUPER DAG, DAMER OG MANN!!

Back
Topp