GOD MORGEN!!

Stredet

Elsker forumet
Her sitter vi og taster, men ville nå si en riktig god morgen til dere alle [:D]

I dag skal vi på IKEA ( ja stredet er innmari god kunde der ja [:D]) Vi skal kjøpe sprinkelseng til Ivergutt.
Ellers blir det helgehandel og ryddings!!!

GLA DAG!!!! [;)]

God Morgen...

Ååååh..Beijbi vil også på IKEA men det tar jo mange timer for meg å reise dit [&o]
Jaja..Ellers er det gørrkaldt her idag og jeg er TRØTT!!
Vært en ganske urolig natt.

Satser på en tur ut i lufta etter snuppa har hatt sin første lur.

Ha en flott dag jenter [:)]

2qwjmwa n2 2 WA SD  
BRAGE SIER GO MORGEN JENTER.
I dag skal vi rydde og vaske loftet. Brage skal få flytte på eget rom.
Og så skal jeg prøve å få levert en problemstilling til en oppgave:P

Go morgen alle sammen!
Idag skal vi til byen en tur, må prøve å somle meg til å kjøpe hemmeligvenngave[;)] Og i kveld skal vi hjem til mamma og pappa å spise mat, og sove over der!

Dere må ha en kjempefin fredag alle sammen, og go helg! [:)]

Oj! Masse god bedring twinny!!!
Bamsekos fra meg

[:D]Gooo Morgen!!
Jeg har fått tlf av min beste venninne at hu er gravid! Å jeg ble så gla!!
Tenkte jeg skulle ta en tur til henne og skravle litt da.
Ellers så er bildene fra fotografen ferdig så jeg skal dra å hente de.
(ja jeg skal vise dem fram til dere[;)])
Sambo jobber kveld hele helgen så Im home alone med mini så jeg tenkte å kose meg med litt vin ikveld [:)]
Ha en kjempe fin helg alle sammen

Hei og hopp alle sammen.
I dag er hele gjengen uthvilte, så her er det god stemning..

Sambo har eksamen i mårra, så mens han leser og leser skal jeg bruke hele dagen på å forberede min mors 50 års dag som også er i mårra.
Bake oreokake og ostekake, skrive kort, lage quiz om henne, og fikse med noen sanger.

Utenom det er det jo fredag, og masse kjekt på tv[:)]

Kanskje vi smeller til med en hjemmelaga pizza og.. mmmm *sikle*

God morgen mamsen!!
Oj, ja du har en "fullbokka" dag da!
Lykke til med både forberedelser og feiring av din mors store dag!
Så flink og grei du er som ordner slik [:)]

Klem og gla' helg!!

Takk takk!
Viktig å gjøre stas på en så stor dag.
Vi har holdt på å forberede i noen uker, mine brødre og jeg. Pluss pappa har og vært med litt..[:D]
Satser på det blir en dag hun aldri glemmer [;)]

Ha en kjempe fin dag, og stor klem tilbake!

God Morgen jenter!!!!!!!

I dag skal jeg på jobb(sjokk). skal forberede trykking av 50 gensre til en elektrobutikk og 100 refleksvester til en barnehage.
Så blir det hjem og rydde, lage middag og slappe av.. I helga må det ryddes på badet som og må klargjøres for oppussing[:D] [:D]En kompis kommer på mandag og skal male og legge fliser der, mot at gubben fikser anlegg i bilen hans.

MEn aller først må jeg få sprengt gubben ut av senga sånn at  vi får levert Leah i bhg.

hei og god morgen.ingen planer for dagen skal bare være hjemme med snuppa som er syk, feber og hoster[:(] . skal ta mange lur i dag. vi har sovet dårlig... med dere får ha er fin dag  all ihopa![:D]

åå, får håpe snuppa di blir bedre da, og at du får nuppet litt.
God bedring[:)]

takk mamsen[:)]

God.. ettermiddag? [8D]
Fixen og Jonasen er tilbake i gode gamle rutiner.. Har ligget og dratt oss i senga til 12 idag [:D] Det var utrolig herlig etter å ha stått opp halv syv tre dager på rad. Her er vi B-mennesker ja [;)]
Idag klør Jonas noe helt sykt i munnen stakkars. Nå ligger han her og spise febrilsk på bitering-lenken sin. Nesten så jeg håper det dukker opp noen tenner snart, selv om jeg er litt redd for puppen [8|]
Vi hadde egentlig tenkt oss ut på en liten handletur for å bytte en genser og kjøpe ny badebalje til Jonas - tummytuben begynner å bli en smule trang synes vi, selv om han fortsatt elsker den.. Men ettersom Jonas klør og styrer så tror jeg faktisk jeg tar ham med på en trilletur i frisk luft istedet, så kan jeg reise kjapt og handle på egenhånd i ettermiddag. Må få lest litt også, men motivasjonen er heeeelt på bunn - jeg er så lei nå! Får vel ta meg i nakkeskinnet.. Bare to eksamener igjen nå [:)]

Ha en fortsatt fin dag [:D]

Back
Topp