Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen! Idag er det så masse snø her!!! igår da jeg parkerte bila, så var d ikke ett fnugg en gang, idag måtte vi grave fram bila..[:D][:D] håper snøen holder seg resten av vinteren nå![;)]
Idag skal jeg prøve å komme til buns i en del kasser og ta helgavasken... d blir sååå godt å slenge seg ned i kveld!![:D]
Formen igår var elendig, forkjøla, men siden sambo var hjemme å tok seg av våre små, så fikk jeg sovet masse, å idag er jeg mye bedre![:D]
Hei og god morgen! I dag skal vi til byen, og bytte en gave mini fikk i dåpen. Hater å bytte gaver, føler meg så utakknemlig da. Resten av dagen skal vi slappe av. Kos dere videre damer!
God morgen [:)] Her har det lagt seg litt snø i natt, så det blei plutselig så lyst ute [:)] I dag skal vi vel egentlig ikke så mye, samboer måtte ta bilen på jobb siden han ikke har skifta til vinterdekk på den andre. Så vi tar en trilletur, ellers blir det nok hjemmekos [:)]
I kveld skal jeg på julebord på jobben, det blir nok koselig [:)]
Ha ei strålende helg alle sammen
God morgen. I dag er minstemann og jeg alene hjemme. de to eldste er i barnehagen. Vi har tenkt oss en tur til byen i dag. Skal på kafe med noen venninner og deres babyer, det blir kos[:D] I kveld skal vi til noen venner og spise god mat[:D][:D] (kanskje et glass vin eller to[:)]) Ha en glimrende dag alle sammen
Idag skal vi hjem til der jeg kommer fra... LItt over to timer fra her vi bor nå.. Så jeg må pakke å rydde litt her før vi drar. Håper mini sover hele veien hjem...[:D] særlig![&:] men går greit så lenge noen sitter bak med han....=)