God morgen!

fruluna

Forumet er livet
Åh fått så dilla på å lage hjemmeside jeg nå, så nå driver jeg med det istedenfor å sove! He he

Linnea har hatt den beste natta hittil! Hun sovnet 12 i går og sov til 3.30. Da fikk hun mat, sovnet igjen og sov til 6. Da skiftet jeg bleie og ga mat, og nå sover hun like godt igjen.

I går fikk vi henne til å lære seg smokk ordentlig så den sugde hun på i hele går. Så deilig!
Gråt ikke en eneste gang i går, og det tror jeg var pga av at hun hadde den å kose seg med!!

Håper det fortsetter sånn fremover!

I dag er det 20 minus ute, men vi skal en tur på jobben til mamma. Hun vil så gjerne vise henne frem.
Fort inn og ut av bilen, så det går vel!

Ha en fin dag da alle sammen!!

Så flink Linnea var til å sove lenge!! Tenker mamma'n var glad da ja!
Må skryte litt av Thea og da! Igår kveld bada jeg henne, også sovna hun ca.kl.21 på pappa's skulder!! Og våkna ikke når hun ble lagt i vugga! Jeg stuper jo til sengs så fort hun har sovna.. så jeg la meg i 22 tida! Og lille Thea sov helt til 05:30 idag tidlig!!!! Men tror du jeg sov like lenge?!?! neida... når det går over et vist antall timer så må jeg jo opp å titte i vugga for å se at hun puster og har det bra... så jeg sov ikke sånn kjempe bra fra 03... men så flink håper jeg hun fortsetter med å være!!!

Uff... minus 20 grader... brr.. er kaldt det! Var å gikk tur idag, men her var det bare minus 10 også var det sol og skyfri himmel, så sola varma godt!

Deilig når de tar smokk! Thea tok smokken fra første stund! Og det var deilig når jeg fant ut at hun kunne trenge smokk, selv om jeg helst ikke ville at hun skulle bruke smokk... men jeg ble så sår av all den kosinga hennes!

Back
Topp